کد خبر 115483
۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
اعلام مشخصات فنی و قیمت پورشه 911 کاررا مدل ۲۰۲۰

پرشین خودرو: نسخه‌های کوپه و کانورتیبل پورشه 911 کاررا مدل ۲۰۲۰ معرفی شدند. تا اوایل سال آینده میلادی، تحویل این خودرو به مشتریان آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، هشت ماه پس از نخستین معرفی پورشه 911 کاررا اس مدل ۲۰۲۰، این برند آلمانی اکنون جزئیات نسخه‌های کوپه 911 کاررا و کانورتیبل کاررا را بیان کرده است. نسخه‌های استاندارد کاررا ۲۰۲۰ از پیشرانه‌ی سه‌لیتری ۶ سیلندر تخت مجهز به توربوشارژر دوگانه بهره می‌برند که ۳۷۹ اسب‌بخار قدرت و ۴۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت خروجی آن ازطریق جعبه‌دنده هشت‌سرعته‌ی دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. برای مقایسه بد نیست بدانید نسخه‌ی قوی‌تر S از پیشرانه‌ای با قدرت ۴۴۳ اسب‌بخار و گشتاور ۵۲۹ نیوتن‌متر بهره می‌برد. 

 

پورشه

پورشه

 

کاهش قدرت در مقایسه با گذشته، تفاوت چندانی در عملکرد پورشه 911 کاررا ایجاد نمی‌کند. نسخه‌ی کوپه برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت، تنها به چهار ثانیه زمان نیاز دارد که با افزودن بسته‌ی اسپرت کرونو (Sport Chrono)، این میزان به ۳.۸ ثانیه کاهش می‌یابد. برای مقایسه‌ی این ارقام با نسخه‌ی محرک عقب کاررا S، باید بدانید مدل قدرتمندتر، تنها به ۳.۵ ثانیه برای دستیابی به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت نیاز دارد؛ در‌حالی‌که به‌لطف بسته‌ی اسپرت کرونو در زمان  ۳.۳ ثانیه به این سرعت خواهد رسید.

 

پورشه

 

با نگاهی به پورشه 911 کاررا کابریوله، می‌فهمیم وزن سنگین‌تر باعث می‌شود در ۴.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد؛ در‌حالی‌که بسته‌ی اسپرت کرونو این زمان را به چهار ثانیه کاهش می‌دهد. برای مقایسه نیز باید بدانید پورشه 911 کاررا اس کابریوله مدل ۲۰۲۰ برای دستیابی به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد؛ در‌حالی‌که با بسته‌ی اسپرت کرونو این زمان به ۳.۵ ثانیه کاهش می‌یابد. 

 

پورشه

 

ازنظر ظاهری، نسخه‌ی کوپه پورشه کاررا تفاوت زیادی با کاررا S ندارد و به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. درواقع، کاررا یک لوله‌ی خروجی اگزوز در عقب دارد؛ درحالی‌که کاررا S دو لوله‌ی خروجی اگزوز دارد که از طرفین عقب خودرو مشخص هستند. با‌این‌حال، خریداران می‌توانند اگزوز اسپرت اختیاری را با دو خروجی بیضی‌شکل انتخاب کنند.

فضای داخلی دو مدل نیز یکسان است و هر دو مدل از صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بهره می‌برند. مدل‌های جدید پورشه کاررا به‌صورت استاندارد فناوری‌های متنوع دارند. امکانات استاندارد این مدل‌ها کمک‌فنرهای تطبیقی مجهز به سیستم ​​مدیریت فعال تعلیق پورشه با حالت‌های عادی و اسپرت را شامل می‌شود. ترمزها از حالت تقویت‌شده برای سطح مرطوب نیز بهره می‌برند که جاده‌های خیس را شناسایی می‌کنند و تنظیمات سیستم‌های پایداری و ترمز ضدقفل را طبق آن شرایط تغییر می‌دهند. فهرست آپشن‌های این خودروها نیز ترمز کامپوزیت سرامیکی پورشه و رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی را دربر می‌گیرد که تنها در نسخه‌ی کاررا S دردسترس هستند.

قیمت پورشه 911 کاررا پس از اضافه‌شدن هزینه‌ی اجباری ۱,۳۵۰ دلاری برای حمل به خارج از اروپا، از ۹۸ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می‌شود. ناگفته نماند پورشه 911 کاررا کانورتیبل با قیمت ۱۱۱ هزار و ۵۵۰ دلار و مدل پایه‌ی کوپه پورشه کاررا S با قیمت ۱۱۴ هزار و ۶۵۰ دلار و کاررا S کابریوله نیز با قیمت ۱۳۴ هزار و ۷۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

منبع: زومیت

کد خبر 115483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha