محصولات سایپا افزایش قیمت نداشته است

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با استقبال از كاهش قیمت‌ها در بازار، هیچ‌گونه افزایشی در قیمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است.

به گزارش پرشین خودرو، حسین كاظمی با اشاره به ثبات قیمت محصولات سایپا در ماه‌های اخیر افزود: در حال حاضر با گذشت چند ماه از تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو، سایپا به عرضه محصولات خود با قیمت ثابت ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی از خودروهای تولید داخل گفت: هیچ‌یك از این افزایش قیمت‌ها مربوط به سایپا نبوده و این گروه خود را ملزم به حفظ ثبات می‌داند.

كاظمی تصریح كرد: سایپا ظرفیت روزانه فروش فوری اعتباری محصولات خود را نیز تا حد ممكن افزایش داده تا مصرف‌كنندگان واقعی بتوانند از مزیت‌های موجود در آن استفاده كنند.

 



معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: افزوده شدن خودرو تیبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباری از دیگر اقداماتی بود كه با هدف پوشش نیازهای مختلف بازار صورت گرفت.

وی ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قیمتی روند كاهشی را تجربه می‌كند و گروه سایپا نیز با هدف كمك به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قیمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می‌كند.

وی از بازگشت امكان اعلام قیمت‌ها در سایت‌های اینترنتی خرید و فروش كالا به سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو انتقاد كرد و خواستار خرید محصولات سایپا توسط مشتریان از طریق سایت رسمی این گروه شد.

كاظمی افزود: سایپا به كنترل قیمت محصولات خود در بازار و از بین بردن واسطه‌گری‌ها از طریق كاهش فاصله قیمت كارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

کد خبر 115486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha