خودروهای ون کمپر خسته کننده هستند؟ +تصاویر

پرشین خودرو: چنانچه فکر می کنید که خودروهای ون کمپر مسافرتی، خسته کننده هستند، پس شما را با جدیدترین پروژه شرکت تیونینگ MS-RT آشنا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی فورد به مشتریانی که عاشق سفر کردن هستند، کلید یک دستگاه فورد ترانزیت کستوم کمپر را خواهد داد که در نسخه های استاندارد خود کمی می تواند خسته کننده باشد، به همین دلیل شرکت تیونینگ MS-RT دست بکار شده و با همکاری Wellhouse Leisure اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این خودروی ون مسافرتی فورد کرده است و پس از پایان کار، برچسب قیمت 77 هزار پوندی، یعنی چیزی حدود 95 هزار و 844 پوند را برای آن تعیین کرده است که هم قیمت یک خودروی لوکس خواهد بود.

 

ون کمپر

ون کمپر

 

قسمت بیرونی اتومبیل توسط MS-RT امضا شده است و همانند خودروهای اسپرت شرکت فورد به یک کیت بدنه کاملا اسپرت، نقاشی خطوط جذاب بر روی بدنه، سیستم اگزوز دوقلوی اسپرت و همچنین رینگ های 18 اینچی آلیاژی مجهز شده است تا این خودرو لذت مسافرت را دوچندان کند.

 

ون کمپر

 

هرچند این تمام ماجرا نیست و قسمت اصلی این پروژه در داخل کابین اتومبیل و محدوده کار شرکت Wellhouse Leisure است که از روکش های چرمی مرغوب سفید با دوخت های آبی بر روی صندلی های داخل کابین، کمربندهای ایمنی آبی رنگ، یک آشپزخانه مجهز و یک فضای مجلل، سقف شیشه ای با شبیه ساز آسمان، روکش های چرمی آلکانتارا بر روی داشبورد، سیستم پیمایش ماهواره ای، سیستم کروز تطبیقی و چراغ های زنون استفاده شده است.


محدوده کار شرکت های مذکور در همان طراحی داخل و خارج از کابین خلاصه شده است و در زیر کاپوت اتومبیل همان موتور استاندارد 2 لیتری دیزلی "EcoBlue" فعالیت می کند که به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است و می تواند در حداکثر کارایی خود نیروی 170 اسب بخاری تولید کند.

 

ون کمپر

ون کمپر

ون کمپر

ون کمپر

کد خبر 115507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha