خودروسازان گلایه مردم درباره گرانی خودرو را نمی‌شنوند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید خودروسازان به گلایه‌های مردم و مسئولان مبنی بر گرانی خودرو توجهی نمی‌کنند و درصدد افزایش بهای چهارچرخ‌ها نیز هستند.

 

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو در کارخانه، گفت: خودروسازان تمایلی به کاهش قیمت ندارند و از افزایش نرخ چهارچرخ ها استقبال کرده و رضایت دارند.

 

ضرورت ورود مجدد شورای رقابت به پروسه قیمت‌گذاری خودرو

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای رقابت باید مجدد به پروسه قیمت‌گذاری خودرو ورود کند، افزود: در حال حاضر که نرخ ارز کاهش پیدا کرده و به ثبات نسبی رسیده، نه تنها قیمت خودرو نباید افزایش پیدا کند بلکه باید ثابت نیز بماند.

 

افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان جای بسی تعجب دارد

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان جای بسی تعجب دارد، اظهار کرد: خودروسازان دست پیش را گرفتند که عقب نیافتند، چراکه در حال حاضر و با کاهش قیمت خودرو در بازار انتظار می‌رود براساس فرمول 5 درصد زیر بازار قیمت خودرو در کارخانه کاهش یابد اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه بهای چهارچرخ ها افزایش نیز پیدا کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت آب، برق، گاز و دستمزد کارگر در ماه‌های اخیر تغییری نداشته است بنابراین افزایش قیمت خودرو توجیه‌پذیر نیست، اضافه کرد: مدیران خودروسازی باید به دلیل افزایش قیمت خودرو در شواری رقابت پاسخگو باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در حال حاضر سامان حمایت از مصرف کننده باید به موضوع افزایش قیمت محصولات ایران خودرو ورود کرده و از تحقق آن جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: خودروسازان به گلایه های مردم و مسئولان درباره افزایش قیمت خودرو توجهی نمی‌کنند و تنها به دنبال منفعت خود هستند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 115508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha