5 خودروی سایپا در طرح فروش نقدی و اعتباری 12 مرداد + جزئیات

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم و جلوگیری از التهاب بازار، فروش نقدی و اعتباری 5محصول خود را از ساعت 10صبح روز شنبه 12مردادماه آغاز خواهد گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، سایپا151 با تسهیلات 4میلیونی، تیبا صندوقدار و ساینا دنده ای رینگ فولادی با تسهیلات 5میلیونی و ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی با تسهیلات 10میلیون تومانی محصولاتی هستند كه به صورت اعتباری عرضه می شوند. همچنین كامیونت نیسان بنزین سوز نیز به صورت فروش فوری عرضه می شود.

زمان تحویل محصولاتی كه در این طرح فروش عرضه می شوند، 30روز پس از پذیرش خواهد بود.

مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای چهار محصول سواری سایپا طی سه قطعه چك در فاصله های زمانی 4 ماهه دریافت خواهد شد. اسناد خودروهای اعتباری تا زمان تسویه كامل چك ها در رهن شركت سایپا خواهد ماند و امكان تسویه و فك رهن خودرو به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

 

سایپا



فروش خودرو با تسهیلات كم، اخیرا توسط گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته و هدف آن، حذف تقاضای كاذب و حضور واسطه ها و در نتیجه فروش محصولات به مشتریان واقعی در طرح های فروش اینترنتی بوده است. طرحی كه تاثیرگذار بوده و قیمت محصولات این گروه خودروسازی در یكی دوماه اخیر در بازار آزاد روند كاهشی داشته و به قیمت كارخانه نزدیك شده است.

لازم به ذكر است فروش اینترنتی محصولات سایپا روز یكشنبه 13مرداد نیز ادامه خواهد داشت كه جزئیات آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 115534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha