استقبال از ام جی الکتریکی در بریتانیا

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ام جی با فراهم کردن شرایط فروش اولین خودروی تمام الکتریکی خود در بریتانیا، توانست در عرض 2 هفته حدود 1000 سفارش خرید دریافت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به لطف پیشنهاد قیمت جذاب "ام جی" برای عرضه اولین خودروی کراس اوور تمام الکتریکی خود به مشتریان با قیمت پایه 21 هزار و 495 پوندی، این خودروساز توانست 1000 سفارش برای ام جی ZS کاملا الکتریکی در کشور انگلستان تنها طی 2 هفته دریافت کند.

 

ام جی برقی



سفارش این خودرو زمانی جذاب می شود که دولت انگلیس برای حمایت از خرید ماشین های تمام الکتریکی کمک هزینه 3500 پوندی در نظر گرفته است و همچنین برای 1000 مشتری اول که برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند، یک واحد شارژ در خانه به صورت رایگان ارائه خواهد شد. هرچند برای 1000 خریدار بعدی کمک هزینه 3500 پوندی دولت انگلستان وجود دارد، اما دیگر خبری از شارژرهای رایگان خانگی نخواهد بود.

 

ام جی برقی



با خرید ام جی ZS تمام الکتریکی، مشتریان یک موتور الکتریکی با توان خروجی 141 اسب بخاری و گشتاور بسیار خوب 353 نیوتن متری در قسمت جلوی اتومبیل خود دریافت خواهند کرد که مجهز به مجموعه باتری های 44.5 کیلووات ساعت بوده و این خودروی برقی را قادر می سازد تا با یکبار شارژ کامل باتری های خود تا حداکثر محدوده 242 کیلومتری رانندگی کنند. علاوه بر این باتری های ام جی ZS تمام الکتریکی با شارژرهای سریع سازگار بوده و این امکان را فراهم می کند تا با صرف تنها 30 دقیقه زمان حدود 80 درصد از باتری های اتومبیل را شارژ کرد.

کد خبر 115538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha