سهم داخلی سازی محصولات بهمن به 60 درصد رسید

پرشین خودرو: گروه بهمن پس از خصوصی سازی، روند داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی این گروه را سرعت بخشیده است.

به گزارش پرشین خودرو، در فرایند داخلی‌سازی قطعات و مواد اولیه خودروهای تولیدی در کشور به جای واردات، از سوی قطعه‌سازان داخلی تولید می‌شود که این موضوع، رشد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و افزایش تولید ناخالص داخلی را به دنبال دارد و به همین دلیل داخلی‌سازی خودروها همواره یک هدف محوری در صنعت خودرو به شمار می آید.

در بین خودروسازان داخلی گروه بهمن عملکرد خوبی در مسیر داخلی سازی محصولات خود طی سالهای اخیر داشته است، از این رو طبق اعلام گروه بهمن خودروهای هاوال، مزدا 3 جدید، کاپرا 2، B30 و وانت کارا شرکت بهمن موتور هر کدام درصدی از داخلی سازی را به خود اختصاص داده است.

 

بسترن بی30



همچنین میزان داخلی‌سازی خودروهای دیزلی چون کامیونت شیلر و مینی بوس بهمن از محصولات شرکت بهمن دیزل هرکدام تا 60 درصد می رسد.

محصولاتی مانند مزدا 3 جدید و B30 نیز با همکاری قطعه سازان داخلی در قطعات مهمی داخلی سازی شده که پاسخ اعتماد به داخلی سازی را در این زمینه نیز دریافت کرده ایم.

سیاست داخلی سازی گروه بهمن استفاده از پتانسیل همه قطعه سازان کشور است و در حال حاضر قطعات مورد نیاز از شرکت های زیادی که حتی در شهرستان ها فعالیت دارند تامین می شود که این امر به افزایش توانمندی قطعه سازان کوچک نیز انجامیده است.

کد خبر 115564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha