استقرار شارژرهای رباتیک برای خودروهای الکتریکی در سان فرانسیسکو

پرشین خودرو: کمپانی Electrify America در حال توسعه شارژرهای رباتیک برای استقرار آنان در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تسلا در سال 2015 میلادی یک شارژر رباتیک مفهومی برای وسایل نقلیه تمام الکتریکی به نمایش گذاشت، اما کمپانی Electrify America در تلاش است تا این طرح مفهومی را به واقعیت تبدیل کند. به عنوان بخشی از توافق این شرکت با Stable Auto، شارژرهای رباتیک برای وسایل نقلیه تمام الکتریکی توسعه پیدا کرده و در سانفرانسیسکو، یکی از بزرگ ترین شهرهای ایالت کالیفرنیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قرار است که این پروژه در اوایل سال آینده افتتاح شود. سایت شارژ درست مانند وسایل نقلیه الکتریکی که در آنجا شارژ می شوند، کاملا مستقل خواهد بود و در این مرکز از شارژرهای سریع 150 کیلووات ساعتی از نوع مستقیم DC و بازوهای رباتیک استفاده خواهد شد تا دیگر نیازی به دخالت انسان برای اتصال شارژ اتومبیل نباشد.

 

شارژر خودروی برقی



شرکت توسعه دهنده چیز زیادی در رابطه با ربات ها نمی گوید، اما ظاهرا بازوهای مکانیکی کابل شارژ الکتریکی را در خود نگهداشته و با کمک دوربین های نصب شده بر روی خود می تواند محل شارژ وسایل نقلیه تمام الکتریکی را پیدا کند، البته این طرح بیشتر مناسب خودروهایی خواهد بود که شارژ آنان از اطراف بدنه صورت می گیرد و باید دید که آیا امکان شارژ خودروهای الکتریکی با محل شارژ جلو یا عقب نیز وجود دارد یا خیر.

در این چشم انداز شرکت Stable Auto پروژه را مدیریت می کند، اما کمپانی Electrify America زیرساخت های لازم از جمله سخت افزار، شبکه سازی، عملیات و نیازهای راه اندازی سیستم شارژ رباتیک را فراهم خواهد کرد تا بهترین ناوگان شارژ خودکار وسایل نقلیه تمام الکتریکی باشد.

کد خبر 115576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha