ایساکو برای شاخص هزینه خدمات 100 امتیاز گرفت

پرشین‌ خودرو: شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو (ایساکو) موفق به کسب امتیاز کامل در بررسی شاخص هزینه خدمات در ارزیابی شرکت ISQI شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در مطلب قبلی به بررسی عملکرد شرکت ایساکو در دو شاخص نتایج عملکرد و کیفیت خدمات برای سال 97 پرداختیم و در گزارش پیش رو وضعیت سرعت خدمات و هزینه خدمات این شرکت در سال مورد اشاره را مرور خواهیم کرد.

بررسی شاخص‌های مذکور به دنبال کسب جایگاه اول ایساکو در ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش سال 97 انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، تاثیر وزنی شاخص «هزینه خدمات» در ارزیابی خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران 5 درصد است و به عواملی همچون «تدوین جدول زمان و نرخ استاندارد تعمیرات»، «تهیه جدول قیمت قطعات یدکی» و «نظارت بر هزینه‌های دریافتی از مشتریان» وابسته است.

شرکت ایساکو در این بخش با کسب امتیاز کامل 100 از 100 نمره نشان داد که بیش‌از پیش به حفظ و ارتقای جایگاه مشتری و رضایت وی از هزینه خدمات اعتقاد عملی دارد.

 

ایساکو



«سرعت خدمات»، یکی دیگر از شاخص‌های مورد ارزیابی خدمات پس از فروش در سال گذشته بود به‌طوریکه این بخش تقریبا یک‌پنجم نمره کل خدمات پس از فروش را تعیین می‌کند و ایساکو موفق به کسب نمره 84 از 100 در این بخش شده است.

توسعه شبکه تعمیرگاهی، امداد خودرو، تأمین و توزیع مناسب قطعات، تأمین و توزیع خوب ابزار مخصوص، بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، توسعه شبکه ارتباطی رایانه‌ای بین مشتریان، نمایندگی‌ها و شرکت مرکزی و تدوین و اجرای آیین‌نامه اعطا و لغو نمایندگی ازجمله نقاط قوت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بخش مورد اشاره برای سال 1397 بوده است.

یادآور می شود شرکت ایساکو که وظیفه ارائه خدمات پس از فروش به محصولات ایران ‌خودرو را بر عهده دارد برای دهمین سال متوالی و بر اساس نتایج ارزیابی ISQI توانست که از مقام اولی خود در میان خدمات دهندگان خودرو در سال 97 دفاع کند.

کد خبر 115621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha