دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین از نمایندگی ایران خودرو

پرشین خودرو: به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با مدیران ارشد شرکت های بازرگانی کیمیا تجارت و نمایندگی ایران خودرو دیدار وراهکارهای توسعه همکاری دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پرشین خودرو، این دیدارها که با هدف خدمت رسانی بهتر وگسترش تعاملات همه جانبه صورت گرفت، محمدرضا سبزواری مدیراستان با اشاره به سختی های کاری در شرکت های بازرگانی به عنوان تکمیل کننده زنجیره مصرف در بخش صنعت و تولید به اهمیت روابط فی مابین بانک ها با این شرکت ها در چهارچوب تعامل سازنده اشاره و رفع حجم زیادی از مشکلات و موانع موجود در استان را در گرو همکاری موثر بین دستگاه های مختلف دانست.

 

بانک ایران زمین


سبزواری ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت که با تلاش شبانه روزی خود شعار رونق تولید را زنده نگه داشته اند، آمادگی مجموعه بانک ایران زمین را جهت هرگونه همکاری و مساعدت اعلام کرد.


سپس آقای خوشا مدیر بازرگانی کیمیا تجارت به تشریح زمینه فعالیت های شرکت پرداخت و با قدردانی از همکاری و مساعدت بانک ایران زمین طی سال های اخیر در راستای کسب خدمات مطلوب و مستمر و رسیدگی به مشکلات خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانک ایران زمین و شرکت کیمیا تجارت شد.


در پایان آقای حسینی مدیرعامل نمایندگی ایران خودرو استان با ارائه توضیحاتی به تشریح تنوع فعالیت ها بر اساس در خواست مشتریان پرداخته و افزایش همکاری فی مابین به ویژه در زمینه صدور انواع ضمانت نامه وگشایش اعتبار اسنادی را خواستار شد.

کد خبر 115630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha