حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید اولویت اصلی خودروسازان شود

پرشین خودرو: توجه به نیاز مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید جزء اولویت های اصلی خودروسازان باشد و شرکت ها به توقعات مشتریان پاسخ دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین سهم بازار داخل در اختیار دو خودروسازی بزرگ کشور است توجه به نیازهای مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید جزء اولویت های اصلی آنها قرار گیرد.

نیره پیروزبخت، با اشاره به آغاز نهضت داخلی سازی قطعات به منظور خودکفایی و حمایت از تولید داخل در کشور، گفت: عزمی که امروز میان خودروسازان و قطعه سازان برای تولید و داخلی سازی قطعات و تامین نیاز بازار داخل شکل گرفته بسیار مهم و قابل توجه است.

 

خط تولید چانگان



وی تصربح کرد: با عزم و همتی که در ماههای اخیر با مشارکت قطعه سازان و شرکتهای دانش بنیان شکل گرفته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تامین تمام نیازهای خودروسازان توسط قطعه سازان داخلی باشیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه با توجه به توقعات امروز مشتریان از خودروسازان داخلی، به برخی از طرح ها و پروژه های جدید خودروسازان برای پاسخ به نیاز بازار داخل اشاره و به خبرنگار پرشین خودرو گفت: مردم ایران توقعات بسیاری از خودروسازان دارند که باید این توقعات و نیازهای مشتریان به درستی پاسخ داده شود به طور قطع اجرای پروژه های جدیدی من جمله تولید پژو 301 بخش مهمی از نیاز مشتریان داخلی را برآورده خواهد کرد.

پیروز بخت در پایان با توجه به راه اندازی خط تولید آزماشی پژو 301 در ایران خودرو خاطرنشان کرد: این محصول با داخلی سازی 61 درصد آغاز و قرار است با به 80 درصد افزایش یابد که به طور قطع آغاز این پروژه نشان از این عزم و همدلی در بین قطعه سازان دارد.

کد خبر 115638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha