ایساکو، رتبه اول کسب رضایت مشتری در میان خودروسازان را بدست آورد

پرشین خودرو: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو(ایساکو) در بین شرکت‌های خودروسازی موفق به کسب جایگاه نخست رضایتمندی مشتریان (ادراکی و عملکردی) برای سال 97 شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مقایسه امتیاز نتایج تلفیقی رضایت‌مندی مشتریان(ادراکی و عملکردی) در ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو سال 97 نشان می‌دهد که ایساکو در میان شرکت‌های دارای بیش از 10 نمایندگی و در بین شرکت‌های خودروسازی مقام اول را به دست آورده است.

نمودار امتیاز رضایت مشتری

بر اساس این گزارش، شرکت ایساکو برای اولین بار در شاخص رضایت مشتریان جایگاه سوم را در بین تمام عرضه‌کنندگان خودرو (خودروساز و واردکننده) به خود اختصاص داده است.

طرح پایش و ارتقای شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری(BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به‌منظور ارتقای ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (Follow Up)، پایش و کاهش مدت‌زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، «نظارت، کنترل و ترخیص خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها(بیش از 3روز)» و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها مواردی هست که بر تثبیت کسب مقام اولی ایساکو در دهمین سال متوالی ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش کمک شایانی داشته است.

همچنین، نمودار زیر خود گویای مقایسه وضع نظام مدیریتی شرکت‌های خدمات پس از فروش در سال 1397 هست که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه‌شده است. همان‌طور که مشاهده می‌شود بالاترین امتیاز در این مقایسه برای شرکت ایساکو بوده و 88 امتیاز از 100 ثبت‌شده است.

وضع نظام مدیریتی شرکت های خدمات پس از فروش


شرکت ایساکو در گزارش سال 1397 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب رکورد امتیازی شد که بر اساس آن توانسته است رکورد 10 سال اخیر خدمات پس از فروش را که در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیران، کارمندان و کارگران شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو(ایساکو) امید دارند تا با گذشتن از امتیاز 85 در ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش سال 1398 بتوانند برای اولین بار رتبه ول تقسیم‌بندی خدماتی را که تاکنون هیچ شرکتی به آن دست نیافته است را از آن خود کنند.

در ادامه امتیاز شرکت ایساکو به تفکیک عوامل اصلی ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش برای سال‌های 94 تا 97 را در جدول زیر و با یکدیگر مرور می‌کنیم:

روند امتیازات ایساکو در خدمات پیش از فروش
 

یادآور می‌شود که شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو(ایساکو) برای دهمین سال متوالی و بر اساس نتایج ارزیابی دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو توانست بار دیگر از مقام اولی خود در میان خدمات دهندگان خودرو در سال 1397 دفاع کند.

کد خبر 115665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha