راه های فراخواندن خودروی امدادی در مواقع ضروری

پرشین خودرو: با افزایش توان خرید خودروی شخصی در سال های اخیر، نیاز به خدمات امدادی مطمئن بیش از پیش برای مالکان خودرو احساس شد که همین نیاز پای افراد سودجو به عرصه خدمات امدادی را نیز در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خدمات امدادی برای مالکان خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و زمانی ارزش خدمات امدادی مناسب و مطمئن دو چندان می شود که صابون امداد خودروهای غیرمجاز با هزینه هایی که از بابت خدمات غیراستاندارد این امدادها به ما تحمیل می شود، را چشیده باشیم.

همین امر یادگیری روش های صحیح فراخوان امداد خودروی متناسب با برند خودرو در مواقع ضروری را به ما یادآوری می کند.

در این گزارش در نظر داریم تا شما را با روش های صحیح فراخوان امداد خودروهای ایران خودرو آشنا کنیم.

در وهله نخست باید بدانید که خودروهای امداد خودرو ایران از طرح متحدالشکلی برخوردار است. روی بدنه خودروهای امدادی این شرکت نواری زرد رنگ با حاشیه های آبی کشیده شده است که روی آن نام شرکت و شماره تلفن 096440 درج شده است و شعار معروف «هیچ کس در راه نمی ماند...» روی بدنه خودروها خودنمایی می کند.

 

امدادخودروی ایران



فراخواندن خودروهای امداد خودرو ایران از طرق مختلفی امکان پذیر است که در اینجا به آن اشاره می کنیم.

شما در مواقع ضروری می توانید با تماس تلفنی با شماره تلفن 096440 درخواست امدادی خود را در گفت و گو با کارشناسان این شرکت ثبت کنید.

روش دیگری که دسترسی به امداد را برای شما فراهم می کند، ورود به وبسایت امداد خودرو ایران است که این دسترسی از آدرس https://096440.com برای شما امکان پذیر است.

با فراگیر شدن استفاده از اپلیکیشن ها در گوشی های هوشمند، امداد خودرو ایران امکان فراخواندن خودروهای امدادی از طریق اپلیکیشن ایساکو را برای مالکان خودروهای ایران خودرو فراهم کرده است.

راه اندازی تلفنی، خدمات عمومی، امداد سری ، امداد پلاس، فرا امداد، کوئیک پلاس، حمل، خدمت فروش رینگ و لاستیک، سرویس در محل و خدمت جدید امداد گلس بخشی از خدماتی است که از طریق امداد خودروی ایران به مالکان خودروهای ایران خودرو ارائه می شود.

کارت طلایی سه ستاره، کارت طلایی چهار ستاره، کارت طلایی الماس، کارت طلایی سال خودرو کار و اشتراک امداد سیار نیز بخشی از خدماتی اشتراکی امداد خودرو ایران است که امکان بهره مندی از آن برای مشتریان ایران خودرو فراهم شده است.

کد خبر 115684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha