کد خبر 115710
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
 ترافیک سنگین در ابتدای جاده چالوس

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: طبق برنامه در نطر داریم از ساعت ۱۳ امروز محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس اعمال شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: ترافیک جنوب به شمال محور کرج _ چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر چهار سنگین گزارش شده است. همچنین ترافیک در محور هراز محدوده آب‌علی و امام‌زاده هاشم پرحجم مشاهده می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه در نطر داریم از ساعت ۱۳ امروز محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس اعمال شود.

 

 

ترافیک

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی آزادراه تهران _کرج ادامه داد: این ترافیک به علت عملیات اجرایی در سطح راه و نصب عرشه پل‌عابر پیاده به وجود آمد که محور جاده مخصوص به عنوان محور جایگزین تعیین شده بود. البته در حال حاضر عملیات اجرایی مرتفع شده و ترافیک به حالت عادی در جریان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت جوی محورهای کشور نیز گفت: در اغلب محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران را شاهد هستیم. در استان اردبیل نیز محور اردبیل_سرچم و اسالم_خلخال و همچنین محور گدوک در فیروزکوه، مه گرفتگی گزارش شده است. در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی نیز وزش باد و گرد و خاک مشاهده می‌شود.

وی با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان می‌توانند طی ساعات شبانه روز از طریق تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

کد خبر 115710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha