NGOهای قطعه سازی باید متحد و تبدیل به یک انجمن شود

پرشین خودرو: در حال حاضر دو انجمن قطعه سازان، و انجمن صنایع همگن قطعه سازی در صنعت قطعه سازی کشور فعالیت دارند و لازم است با همدلی بین واحدهای قطعه سازی، شاهد تشکیل یک NGO واحد در این صنعت باشیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمیدرضا صمدی عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، با بیان این مطلب گفت: به نوبه خود به دنبال تنش زدایی از واحدهای قطعه سازی کشور هستم چراکه معتقدم سفره قطعه سازی بسیار بزرگ است تاجائیکه هنوز شاهد واردات قطعه به کشور هستیم.

وی که در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کشور سخن می گفت، با بیان اینکه باید تعامل بین قطعه سازان بیشتر شود و با ایجاد همدلی بر سر سفره این صنعت بنشینیم، اظهار داشت: در حالیکه ما تلاش می کنیم مشکلات صنعت قطعه سازی خود را درون خانواده حل کنیم متاسفانه عده ای در حال ایجاد اختلاف و حرکت برخلاف تولید ملی و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

صمدی از آرزو و البته تلاش خود برای حضور تمام قطعه سازان در یک انجمن واحد به منظور یک صداشدن خبر داد.

ایجاد سایت مستقل قطعه سازی در کشورهای دیگر

رئیس هیات مدیره رایزکو در ادامه از برنامه این گروه برای تولید در دیگر کشورها خبر داد و افزود: در این حوزه سعی بر ایجاد سایت مستقل تولید قطعات در سایر کشورها داریم تا فرزندان این کشور با فعالیت و آموزش در آن سایت ها بتوانند به سرمایه ملی بیافزایند.

 

قطعات خودرو



وی یادآور شد: تا پیش از تحریم ها شاهد صادرات گروه رایزکو به کشورهای اوکراین، هند، چین، ایتالیا و ... بودیم بطوریکه سالانه 2 تا 2.5 میلیون یورو صادرات داشتیم و امروز این رقم به کمتر از 20 هزار یورو رسیده است.

صمدی همچنین در خصوص اهمیت کیفیت در این گروه قطعه سازی متذکر شد: کیفیت در این هلدینگ به عنوان بازرس کنار تولید است و به همین دلیل تمام افراد شاغل در گروه رایزکو، فرد به فرد به کیفیت متعهد هستند؛ در اصل کیفیت جزء الزامات کار و زندگی روزانه ماست.

رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو با تاکید بر اینکه تعهد ما حفظ و رشد اقتصاد ملی است، خاطرنشان کرد: ما سعی در احیا کردن صنعت قطعه سازی داریم و به همین دلیل تکنولوژی در گروه رایزکو به سرعت در حال به روز شدن است؛ حتی در بسیاری از قسمت های این مجموعه، از تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود که وجود آن ها برای کشور سرمایه ملی محسوب می شود.

کد خبر 115725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha