کد خبر 115738
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
آئودی، اسکوتر برقی E-Tron را معرفی کرد!

پرشین خودرو: برای کسانی که سبک زندگی نسبتا فعالی درند و ترجیح می دهند که از وسایل نقلیه دیگری در شهرهای شلوغ استفاده کنند، به زودی می توانند اسکوتر برقی آئودی را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر به صورت مفهومی، آئودی اسکوتر برقی E-Tron را معرفی کرده است و از سال آینده به قیمت تقریبی 2000 یورو (2221 دلار) در آلمان به مشتریان عرضه خواهد شد. وزن این اسکوتر فقط 12 کیلوگرم است و امکان جاسازی آن در صندوق عقب و همچنین امکان کشیدن آن مثل یک کیف چرخدار وجود دارد.

 

اسکوتر آئودی



با یکبار شارژ کامل باتری های این اسکوتر برقی می توانید تا 20 کیلومتر سواری کنید و به لطف فناوری هایی مانند بازیابی انرژی جنبشی، می توانید بخشی از انرژی صرف شده را احیا کنید تا محدوده حرکت بیشتری داشته باشد. حداکثر سرعت این اسکوتر برقی به 20 کیلومتر برساعت خواهد رسید و علاوه بر کنترل دستی و مهار اسکوتر، می توان از یک پدال هیدرولیکی تعبیه شده در انتهای اسکوتر نیز برای توقف آن اقدام کرد.

 

آئودی



مجموعه باتری های تامین کننده انرژی در واقع همان دسته کنترل کننده اسکوتر است و قطعات الکترونیکی اسکوتر نیز در آن جاسازی شده است. دارندگان می توانند ویژگی های رانندگی این اسکوتر را از طریق بلوتوث تنظیم کنند.

 

آئودی



رانندگی با این اسکوتر در معابر عمومی امری قانونی است، زیرا این اسکوتر برقی مواردی همچون "چراغ جلو"، "چراغ مخصوص روز"، "چراغ عقب" و همچنین "سیستم ترمز" دارد.

کد خبر 115738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha