کد خبر 115755
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
دلیل تأخیر در توزیع کارت‌بلیت‌های خبرنگاران

پرشین خودرو: دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران دلیل تأخیر در توزیع برخی از کارت‌بلیت‌های الکترونیک مترو و اتوبوس برای اهالی رسانه را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در مورد گلایه‌مندی اهالی رسانه به دلیل تأخیر در توزیع کارت بلیت‌های الکترونیک رایگان مترو و اتوبوس اظهار داشت: طی دو مرحله توزیع انجام گرفته و برای اواخر هفته جاری و هفته آینده نیز مجدد توزیع کارت بلیت‌های الکترونیک را برای خبرنگاران خواهیم داشت.


وی افزود: به دلیل افزایش قیمت‌ها و مشکلات چاپخانه قبلی که کارت بلیت‌ها را آماده می‌کرد با تاخیر در این موضوع مواجه شدیم و این مسئله سبب زمانبر شدن تهیه کارت‌ها شد البته اقداماتی در جهت رفع این مشکل و توافق با چاپخانه جدید صورت گرفت و توزیع طی دو مرحله دیگر برای کارت بلیت خبرنگاران خواهیم داشت.


خوانساری ادامه داد: از طرفی نیز خبرنگاران به دلیل اینکه امسال همزمان ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس انجام می‌شد دغدغه‌مند بودند که مبادا با ثبت‌نام کارت بلیت، طرح ترافیک به آنها تعلق نگیرد. لذا گزینه انتخاب کارت بلیت را در سامانه مربوطه انتخاب نکردند.

وی افزود: این مسئله باعث شد این افراد درخواست مجدد برای ثبت‌نام کارت بلیت الکترونیک داشته باشند و ما ثبت‌نام دوباره از آنها برای کارت بلیت انجام دادیم.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک با بیان اینکه امسال اسامی اهالی رسانه که طرح ترافیک به آنها تعلق گرفته به همراه نام رسانه محل خدمت آنها در سامانه شفافیت اعلام شده است، گفت: طی روزهای آینده مقایسه تطبیقی با سال پیش در این زمینه نیز بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 115755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha