پرواز هواپیماهای از رده خارج در مسیر سیستان‌و‌بلوچستان

پرشین خودرو: عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی در مسیرهای منتهی به فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان، هواپیماهای از رده خارج فعال هستند و ما بارها نسبت به این مسئله اعتراض کرده ایم.

به گزارش پرشین خودرو، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما در ایام خاص، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که به دلیل شناور بودن قیمت بلیط هواپیما، ایرلاین ها نرخ بلیط پروازهای هوایی را به میزان دلخواه بالا می برند و این مسئله موجب نارضایتی مردم و مسافران شده است.

 

بلیت هواپیما

 

افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما از ابتدای سال جاری

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ابتدای سال 98، قیمت بلیط هواپیما بسیار افزایش یافته و در این میان، افزایش قیمت در استان هایی مانند استان سیستان و بلوچستان بیشتر مشاهده می شود.

ایرلاین های دولتی در مسیرهای هوایی استان سیستان و بلوچستان فعال شوند

وی با انتقاد از فعالیت ایرلاین های خصوصی در مسیرهای منتهی به استان سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به اینکه مردم این استان درگیر محرومیت های بسیاری هستند، سازمان هواپیمایی نسبت به فعال کردن ایرلاین های دولتی در این مسیر اقدام کند، اما در شرایط کنونی ایرلاین های خصوصی فعال بوده و مسافران مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت هستند.

ریسک 50 درصدی هواپیماهای فعال در مسیر هوایی استان سیستان وبلوچستان

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: از طرف دیگر هواپیماهای استفاده شده در مسیرهای منتهی به استان سیستان و بلوچستان از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند، حتی من از خلبانان برخی از این ایرلاین ها شنیدم که ریسک این هواپیماها برای یک پرواز سالم بالا است.

هواپیماهای مسیرهای منتهی به فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از رده خارج فعال هستند

وی گفت: در شرایط کنونی در مسیرهای منتهی به فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان، هواپیماهای از رده خارج فعال هستند، ما بارها نسبت به این مسئله اعتراض کرده ایم، اما متأسفانه تاکنون اقدام قابل قبولی برای اصلاح این رویه صورت نگرفته است، از این رو مسئولیت این مسئله با سازمان هواپیمایی است.

طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از طرح سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل افزایش قیمت بلیط و کیفیت پایین هواپیماها خبر داد و گفت: این سوال در هفته های آتی با حضور وزیر مربوطه در کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 115765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha