اعمال نخستین تغییر در پمپ بنزین‌های تهران + عکس

پرشین خودرو: قرار است تا زمانی که همه مردم کارت‌های سوخت شخصی در اختیار نداشته باشند، کارت‌های سوخت جایگاه‌داران جمع‌آوری نشود؛ اما به نظر می‌رسد از این پس دیگر کارت‌سوخت جایگاه‌داران مثل گذشته به تعدد و در کنار هر نازل سوخت گیری موجود نیست.

به گزارش پرشین خودرو، از بامداد فردا، بر اساس مصوبه دولت، استفاده از کارت سوخت شخصی در هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه بنزین الزامی است.

در اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی،کلانشهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان دارای اولویت اعلام شده و بررسی‌های میدانی تسنیم از برخی از جایگاه‌های عرضه بنزین در نقاط مختلف کلانشهر تهران در صبح امروز (21 مردادماه) نشان می دهد، نخستین تغییر در پمپ بنزین‌های تهران از سوی جایگاه‌داران اعمال شده است.

در کلانشهر تهران تاکنون کارت‌های سوخت جایگاه‌داران به صورت متعدد در کنار اغلب نازل‌های سوخت با ریسمان، زنجیر و یا مفتولی بسته شده، قرار داشت و مردم در مراجعه به پمپ بنزین‌ها به راحتی به کارت سوخت جایگاه‌داران دسترسی داشتند، اما از صبح امروز این ریسمان‌ها و مفتول‌ها بریده شده و کارت‌ها اغلب از کنار نازل‌های سوخت جمع‌آوری شده اند.

قرار است تا زمانی که همه مردم کارت‌های سوخت شخصی در اختیار نداشته باشند، کارت‌های سوخت جایگاه‌داران جمع‌آوری نشود اما به نظر می‌رسد از این پس دیگر کارت‌سوخت جایگاه‌داران مثل گذشته به تعدد و در کنار هر نازل سوخت گیری موجود نیست و اگر شخصی بدون داشتن کارت سوخت شخصی به پمپ بنزینی مراجعه کند، باید از متصدیان جایگاه تقاضا کند تا کارت سوخت آزاد را برای سوخت‌گیری در اختیار وی قرار دهند.

 

پمپ بنزین



مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران روز گذشته در گفت‌وگویی در این خصوص گفت: "با هماهنگی‌های صورت گرفته به مدت چند روز کارت سوخت جایگاه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و تا زمانی که مطمئن نشده‌ایم همه مالکان خودرو و موتورسیکلت‌ها دارای کارت هستند و مشکلی در این زمینه ندارند، محدودیت‌ها را اعمال نخواهیم کرد."

کد خبر 115775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha