هیوندای «نکسو» اولین هیدروژنی در تست تصادف با بالاترین سطح ایمنی + ویدئو

پرشین خودرو: هیوندای نکسو، اولین خودروی هیدروژنی که در تست تصادف حاضر شده و موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی شده است، لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، موسسه ایمنی IIHS ایالات متحده آمریکا در جدیدترین ارزیابی ایمنی خودروهای عرضه شده در آمریکا، شاسی بلند "هیوندای نکسو" را به عنوان اولین خودروی هیدروژنی حاضر شده در تست های ایمنی مورد ارزیابی قرار داد و با عملکرد بسیار خوب این خودرو، بالاترین سطح ایمنی خود موسوم به "Top Safety Pick+" را به آن اعطا کرد.

همانطور که گفتیم، هیوندای نکسو اولین اتومبیل هیدروژنی است که تاکنون توسط موسسه ایمنی بزرگراه ایالات متحده آمریکا موسوم به IIHS مورد آزمایش قرار گرفته است و موفق به دریافت نمراتی خوبی در تست ایمنی شده تا حالا نه تنها ایمن ترین خودروی سلول سوخت هیدروژنی در جهان لقب گیرد، بلکه آن را باید یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در صنعت خودروسازی نیز معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که خودروی شاسی بلند هیوندای نکسو شروع قیمتی در حدود 60 هزار دلار دارد و یکی از بلندپروازانه ترین پروژه های هیوندای در طول تاریخ این شرکت به شمار می آید. این خودروساز کره ای در حال حاضر دارای محصولات الکتریکی متنوعی برای عرضه به مشتریان است و بسیاری از آنان موفق ظاهر شده اند، اما این خودروساز علاوه بر خودروهای الکتریکی به دنبال یک جایگزین شایسته برای خودروهای سوخت فسیلی است و با طراحی و ساخت شاسی بلند هیوندای نکسو در رسیدن به این هدف تاحدودی موفق بوده است که در ادامه می توانید تست تصادف آن را در پرشین خودرو شاهد باشید.




 






 

کد خبر 115818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha