دردسرهای پورشه برای ترکیب رنگ های داخل کابین!

پرشین خودرو: از دیرباز، کارخانه خودروسازی پورشه برای مشتریانش انتخاب های متعددی ارائه کرده است که در این میان، مدل 911 مشهورترین‌ ساخته‌ این کارخانه‌ اشتوتگاردی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور مثال کافیست تا مدل 911 کاررا را انتخاب کنید تا شاهد 18 رنگ مختلف قابل انتخاب فقط برای بیرون ماشین باشید، تازه درصورتی که این گزینه ها شمارا راضی نکرده باشد، می‌توانید با پرداخت 11.430 دلار، رنگ مورد علاقه خود را بسازید، داستان زمانی جذاب می‌شود که بدانید پورشه برای شما این امکان را داده تا از 26 رنگ مختلف برای تزئین داخل خودرویتان یکی را انتخاب کنید و این تعداد جدا از انتخاب ها و سلیقه شخصی شماست و شما می‌توانید داخل خودرو را باب میل خود بسازید.

بنا بر مقاله جدیدی که توسط مجله اتوکار نوشته شده، پورشه در این میان دچار دردسرهای فراوانی شده است، چرا که به گفته رئیس بخش طراحی داخلی و کیفیت یعنی آقای فرانک موسر، بحث انتخاب رنگ و ترکیب آنها، یک مسیر پر پیچ خم است که باید در زمان قرارگیری در کنار هم به شکل مسالمت آمیز و درست باشد در حالیکه لطمه‌ای به سلیقه ی مشتریان نزند. جدا از انتخاب هایی که در بالا مطرح شد، اقای موسر مدعی شد که مشتریان می‌توانند 11 رنگ مختلف برای داخل خودرو و 16 مدل تجهیزات مختلف را انتخاب کنند، همچنین در این مقاله اشاره شده است که داخل خودرو حداقل 300 قطعه مختلف قابل مشاهده است که با دقت به هرکدام می‌توان میزان جزئیات قرار گرفته در آنها برای ترکیب شدن هرچه بهتر با رنگ داخل خودرو مشاهده کرد.

 

پورشه



البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که مواد سازنده قطعات استفاده شده در داخل خودرو همگی از دیگری متفاوت است و جمعا از 51 ماده متفاوت برای ساختنشان استفاده شده است. داستان زمانی جذاب می‌شود که بدانید برای هر کدام از این لوازم، از تامین کننده های مختلف استفاده شده و برای همین است که قیمت آپشن های خودروهای پورشه بسیار زیاد است گذشته از طراحی داخلی، مدل پایه 911 با قیمت 97.400 دلار از یک موتور 3.9 لیتری 6 سیلندر تخت توین توربو بهره می‌برد تا توان 379 اسب بخاری از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته به چرخ های عقب منتقل شود که نتیجه آن شتاب فقط 4 ثانیه خواهد بود.
 

کد خبر 115861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha