اجرای ۲کمپین جذاب فروش و خدمات برای چری و MVM

پرشین خودرو: معاون فروش مدیران خودرو گفت: با توجه به اینکه تابستان یکی از مهمترین زمان های فروش خودرو در بازار است، مدیران خودرو با دو کمپین جذاب در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو، دور جدیدی از ارائه خدمات به مشتریان را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جواد اکبری، با بیان این مطلب، افزود: فرا رسیدن تابستان و فصل داغ خرید و فروش خودرو، مدیران خودرو را بر آن داشت تا با گنجاندن پیشنهادات جذاب، طرح فروش جدیدی را با نام عید تا عید به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر آغاز کند.

 

جواد اکبری



وی گفت: طرح عید تا عید شرکت مدیران خودرو را با تکیه بر دو مزیت اصلی مدیران خودرو که تحویل فوری در کنار اقساط بلند مدت بود، از 15 مرداد ماه آغاز کردیم.

معاون فروش برند ام.وی.ام مدیران خودرو ادامه داد: در طرح عید تا عید مدیران خودرو برای رفع تردید خریداران خودرو، خودروهای ام وی ام را با پیش پرداخت 35 درصدی و بهره 15 درصدی برای ام وی ام 315 و پیش پرداخت 50 درصدی برای خودروی ایکس 22 ارائه کردیم که انتخاب بازپرداخت تا 48 ماه پیش روی خریداران قرار داده شده است.

اکبری افزود: در برند چری نیز تیگو5 و تیگو7 را با اقساط 12 ماهه بدون بهره با پیش پرداخت 50 درصد قیمت خودرو عرضه کردیم ضمن اینکه در این روش های فروش، خودرو به صورت فوری تحویل خریداران خواهد شد.

معاون فروش مدیران خودرو، در ادامه به تشریح دومین کمپین مدیران خودرو پرداخت که در حوزه خدمات پس از فروش از روز شنبه 26 مرداد و به مدت 10 روز در این شرکت آغاز خواهد شد.

 

مدیران خودرو



وی گفت: ارائه خدمات فنی مناسب و با کیفیت با وجود 350 هزار خودروی چری و ام وی ام در سراسر کشور از اهمیت بالایی برای مدیران خودرو برخوردار است که این اهمیت موجب شده است تا همیشه تمرکز زیادی بر ارائه طرح های خدماتی داشته باشیم.

اکبری اظهار داشت: کمپین بازدید تخصصی محصولات ام وی ام و چری با شعار «لذت سفر تابستانی با همراهی مطمئن» در 9 آیتم مهم از روز 26 مرداد ماه آغاز و تا 7 شهریور ادامه خواهد داشت که در این کمپین تخفیف های 30 تا 50 درصدی برای اقلام مصرفی همچون فیلتر روغن و فیلتر هوا به مشتریان ارائه می شود.

اکبری در پایان با اشاره به ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بر اساس گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خاطرنشان کرد: در حوزه تامین قطعات یدکی در شرکت مدیران خودرو مشکلی وجود ندارد و در پی آن هستیم تا رتبه نخست شرکت در فروش خودرو را به حوزه خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری دهیم.

کد خبر 115862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha