کد خبر 115884
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
فراری 488 پیستا، رونمایی شد +عکس

پرشین خودرو: شرکت تیونینگ نوویتک، از پروژه خارق العاده خود برمبنای فراری 488 پیستا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نوویتک Novitec ، تیونری که در این چند سال اخیر با عمکرد خوب خود و ارائه موتورهای قدرتمند و خودروهای تقویت شده توانسته خود را در رده تیونرهای درجه یک صنعت خودروسازی جهان قرار دهد، چند ماه پیش برنامه خود را بر روی جدیدترین خودروی فراری، یعنی فراری 488 GTB اجرا کرده بود و پس از آن هم به سراغ فراری 812 سوپرفست رفت. حال پس از گذشت چندماه و معرفی آخرین پروژه کاری خود، بار دیگر شاهد بازگشت این تیونر آلمانی به سمت تقویت فراری هستیم و این بار به سراغ خودروی سوپراسپرت زیبای فراری، یعنی 488 پیستا رفته است تا در ظاهر این خودروی جذاب ایتالیایی زیباتر از قبل و همیشه شود.

 

فراری

فراری

 

نوویتک با تقویت محصولات فراری غریبه نیست و مهمترین تغییراتی که شرکت تیونینگ "نوویتک" برای فراری 488 پیستا در نظر گرفته است، برای بخش ظاهری و برخی از قسمت های فنی مثل سیستم تعلیق خواهد بود، به همین دلیل در زیر کاپوت اتومبیل یک موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مورد استفاده قرار گرفته است که خروجی قدرت آن برابر با 791 اسب بخار و گشتاور آن هم معادل 900 نیوتن متر خواهد بود که نسبت به نسخه اصلی حدود 80 اسب بخار قدرت بیشتر و همچنین 128 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. با این حال تیونر مذکور یک سیستم اگزوز جدید اسپرت مورد استفاده قرار داده است که به لطف طراحی و ساخت آن از جنس فولاد ضدزنگ سبک وزن، حدود 11 کیلوگرم وزن آن نسبت به اگزوز استاندارد فراری 488 پیستا کاهش پیدا کرده است.

 

فراری

 


همانطور که گفتیم، مهم ترین تغییرات نوویتک برای ظاهر اتومبیل بوده است و در این خصوص می‌توان شاهد تغییرات زیادی در قسمت جلوی اتومبیل بود که شامل مجموعه سپر کاملا جدید با نصب تیغه‌های فیبرکربنی در زیرین سپر یا حتی به چراغ های تاریک پیشانی اشاره داشت که یک طراحی منحصربه فرد در کنار چراغ‌های مشکی رنگ عقب بوجود آورده است. تغییرات نوویتک در عقب اتومبیل هم دیده شده و از خروجی های جدید اگزوز، یک دیفیوزر جدید و همچنین از یک تیغه فیبرکربنی بر روی باله عقب استفاده شده است که با مرور تصاویر می‌توانید به تغییرات دیگر اتومبیل پی ببرید.

 

فراری


شرکت نوویتک ادعا می کند که این بروزرسانی ها به کاهش 0.15 ثانیه شتاب اتومبیل کمک کرده و حالا می تواند در عرض تنها 2.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد و با افزایش 5 کیلومتری سرعت، با سقف سرعت 345 کیلومتر برساعت به کار خود ادامه دهد. رینگ های اتومبیل هم با همکاری شرکت Vossen توسعه پیدا کرده است و از لاستیک های "پیرلی P-Zero" پوشیده شده که بر روی چرخ جلو از رینگ های21 اینچی و بر روی چرخ عقب از رینگ های 22 اینچی استفاده شده است.

کد خبر 115884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha