طراح بوگاتی به کمپانی خودروسازی «کونیگ زگ» پیوست

پرشین خودرو: طراح مطرح کمپانی خودرسازی بوگاتی که در توسعه بوگاتی شیرون دست داشته است، با استعداد سرشار خود به شرکت خودروسازی «کونیگ زگ» پیوست.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به جرات می توان گفت که شرکت خودروسازی "کونیگ زگ" در طول 25 سال اخیر دارای برخی از با استعدادترین طراحان دنیای خودرو بوده است، زیرا تمامی محصولات آن همانند سفینه های فضایی می مانند که بر روی چهار چرخ سوار شده است و حتی نمونه های اولیه از کونیگ زگ CC در دهه 1990 میلادی هم تا به امروز یک خودروی هایپرکار فوق العاده و شگفت انگیز به نظر می رسد و در حال حاضر با خودروی "آگرا RS" رکورددار بوده و محصولات جدید پر زرق و برقی همچون "رگرا" و "جسکو" را معرفی کرده است.

 

کونیگ زگ

 

اکنون کمپانی خودروسازی کونیگ زگ برای پیشرفت بیشتر خود، الکساندر (ساشا) سلیپانوف فارغ التحصیل دانشکده طراحی و هنر از پاسادانا ایالت کالیفرنیا را به عنوان رئیس جدید بخش طراحی محصولات خود منصوب کرده است. این طراح کار خود را به عنوا کارآموز در شرکت مزدا و سپس در مرکز طراحی فولکس واگن در کالیفرنیا دنبال کرد و در سال 2005 به استخدام مرکز طراحی فولکس واگن در پوتسدام درآمد و در چندین پروژه طراحی بیرونی محصولات فولکس واگن و زیرمجموعه های آن شرکت کرد.

در سال 2010 میلادی، ساشا به تیم طراحی بیرونی کمپانی خودروسازی لامبورگینی پیوست و قبل از منتقل شدن به شرکت بوگاتی، توانست در توسعه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان شرکت کرده و آن را به سرانجام برساند. پس از پیوستن به کمپانی خودروسازی بوگاتی، وی توانست در پروژه منحصربه فرد و شگفت انگیز "بوگاتی شیرون" سهم داشته باشد، ولی در سال 2017 از بوگاتی خارج شد و به شرکت خودروسازی "جنسیس" پیوست و در رزومه کاری خود طراحی محصولاتی همچون "Essentia" و "Mint" را به ثبت رساند.


حال از اواخر ماه اکتبر سال جاری، ساشا کار خود را در شرکت خودروسازی "کونیگ زگ" آغاز کرده است و همچنین مدیرعامل و مدیراصلی خانه طراحی RAW در آنگلهولم کشور سوئد خواهد بود که در واقع یک شرکت تازه تاسیس بوده و خدمات طراحی را ارائه می دهد.

کد خبر 115914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha