کد خبر 115949
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
کیا کراس اوور جدید می سازد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی کیا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خودرو در جهان، پیشنهاد دیگری برای ساخت یک خودروی کراس اوور دارد.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از وبسایت خبری "اتوکار"، خودروهای کراس اوور همچنان در حال گسترش هستند و بازار فروش آنان روز به روز گسترده تر شده و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده اند، حال به همین منظور شرکت خودروسازی کیا به دنبال اضافه کردن یک خودروی کراس اوور دیگر در کلاس B است.

شایعاتی وجود دارد که ممکن است شرکت خودروسازی کیا برندی تحت عنوان "XRio" را مطرح کند. از نظر مفهومی این خودرو شبیه به کانسپت "XCeed" خواهد بود و در واقع نسخه های فروخته شده از خودروی "کیا ریو" در بازار اروپا نیز با نام "Ceed" شناخته می شوند و حالا این احتمال وجود دارد شرکت خودروسازی کیا از همین خودرو برای ساخت یک خودروی کراس اوور جدید با ابعادی بزرگ تر استفاده کند و در مشخصات فنی خود همان فرمولی را دنبال خواهد کرد که خودروی "کیا ریو" دنبال می کند.

 

کیا



کیا در حال حاضر خودروی "سونیک" را در برخی بازارهای جهانی همچون اروپا، کره جنوبی و همچنین کشور چین می فروشد، ولی این خودرو در کلاس C قرار گرفته و موقعیت صندلی درست مشابه کیا ریو دارد، بنابراین خودروی احتمالی "XRio" می آید تا با قرار گرفتن در کلاس B خودروهای کراس اوور، فضای کابین بهتر و راحت تری برای کاربران خود داشته باشد.

کد خبر 115949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha