کد خبر 115959
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
راه‌اندازی خط اتوبوس برقی در مرکز تهران

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی یک خط اتوبوس برقی در منطقه مرکزی پایتخت خبر د اد و گفت: 15 اتوبوس بزودی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، درمورد بکارگیری اتوبوس‌های برقی در پایتخت اظهار داشت: اتوبوس‌های برقی ابتدا برای منطقه 12 در نظر گرفته شده چرا که این منطقه در محدوده مرکزی شهر قرار دارد و بیشتر گرفتار آلودگی و ترافیک است.


وی افزود: خط در نظر گرفته شده مسیر شوش تا میدان راه‌آهن است و به زودی 15 اتوبوس برقی در این محدوده فعالیت خود را آغاز می‌کنند که اکنون اقداماتی همچون کابل‌کشی برای استفاده از اتوبوس‌های برقی در دست انجام است.

 

اتوبوس برقی

 


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌های برقی همان اتوبوس‌های بازسازی شده قبلی هستند چرا که اتوبوس‌های برقی می‌توانند یک میلیون کیلومتر پیمایش داشته باشند و اتوبوس‌هایی که قرار است دراین محدوده استفاده کنیم هنوز 500 هزار کیلومتر هم پیمایش نداشته‌اند.

سنندجی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های بازسازی شده شکل و فرم جدید دارند و تلاش می‌کنیم در محدوده‌های مرکزی آمار آنها را افزایش دهیم.

منبع: فارس

کد خبر 115959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha