کد خبر 115976
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
ترافیک تهران با اجرای طرح جدید 14درصد کاهش یافت

پرشین خودرو: جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با اجرای طرح جدید ترافیکی در تیر امسال ترافیک تهران به صورت میانگین 14 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، یوسف حجت جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در مورد اینکه گفته می‌شود با اجرای طرح جدید ترافیکی، ترافیک در تهران افزایش داشته است، اظهار داشت: به هیچ عنوان این موضوع را تأیید نمی‌کنم و خوشبختانه با اجرای طرح جدید ترافیک از ابتدای تیر شاهد کاهش 14 درصدی ترافیک به صورت میانگین در پایتخت بوده‌ایم.


وی افزود: اجرای طرح کاهش آلودگی هوا همچنین طرح ترافیک سبب شده که شهروندان کمتر در محدوده‌های طرح تردد کرده و یا زمان تردد خود را به ساعت‌های غیرپیک و شلوغ انتقال داده‌اند.

 

طرح ترافیک


جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اجرای تمهیداتی همچون کاهش مبلغ طرح ترافیک در ساعت‌های غیرپیک، سبب تشویق مردم برای کاهش ترافیک شده و این مدیریت در طرح ترافیک به نفع شهروندان است.

حجت با بیان اینکه هر ساله در مهر شوک ترافیکی را شاهد هستیم خاطرنشان کرد: امسال این شوک قطعا مانند قبل نیست ولی نسبت به شهریور قطعا ترافیک بیشتری را شاهد هستیم و با تمهیدات پیش‌بینی شده امیدواریم شاهد مدیریت بیشتر در نظم ترافیکی باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 115976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha