ثبت رکورد دود کردن لاستیک ها با حضور 170 خودرو! + ویدئو

پرشین خودرو: با دود کردن لاستیک کمتر از 170 خودرو به صورت همزمان در کلورادو، رکورد Burnout جهان به نام آمریکایی ها ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از این در دی ماه سال گذشته، رکورد "بورن اوت" با حضور 126 خودرو در رویداد Summernats واقع در شهر کانبرا کشور استرالیا به ثبت رسید، این رویداد محلی برای تجمع خودروهای عجیب و غریب، خودروهای قدرتمند با موتورهای بزرگ، خودروهای به شدت تقویت شده و... است و محلی مناسب برای دود کردن لاستیک‌های اتومبیل‌های دیوانه که هرساله انجام می شود.

در این رویداد نزدیک به 2500 خودرو گرد هم جمع آمده و نزدیک به 100 هزار نفر بازدید کننده دارد. حال برای ثبت رکورد دود کردن همزمان لاستیک، حدود 126 خودرو دست به دست هم داده و به طور همزمان لاستیک های خود را دود می کنند که از لحاظ تئوری 252 لاستیک به طور همزمان درگیر ثبت این رکورد شدند، ولی خب این رکورد مربوط به قبل بوده و حالا آمریکایی ها رکورد "بورن اوت" جهان را به نام خود ثبت خواهند کرد.

در پیست سرعت Bandimere شهر دنور واقع در ایالت کلرادو، کمتر از 170 خودرو کنار یکدیگر جمع شدند و با دود کردن همزمان لاستیک های خود، موفق به ثبت یک رکورد جدید جهانی شدند، هرچند هنوز به طور رسمی این رکورد از سوی گینس تایید نشده و در کتاب آنان ثبت نشده است، اما حاضران در این رویداد اعتقاد به شکستن و ثبت یک رکورد جدید دارند که می توانید فیلم آن را در پرشین خودرو نیز شاهد باشید.




 







 

 

کد خبر 115988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha