کد خبر 115995
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
معرفی ۶ خودروساز به تعزیرات

پرشین خودرو: رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از معرفی ۶ خودروساز به سازمان تعزیرات خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عباس تابش اظهار داشت: این ۶ خودروساز که ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود به دلیل تخلف در قیمت خودروها به این سازمان معرفی شده اند.

وی گفت: یکی از این شرکت‌ها نیز برای کارت طلایی الحاقیه‌ای اضافه کرده بود که بر این اساس هزینه کارت طلایی هم افزایش می‌یافت که کل مصوبه شرکت مربوطه در این باره باطل شد و دیگر الحاقیه‌ای به کارت طلایی اضافه نخواهد شد.

 

خودروساز


رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش، با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس نیز افزود: گشت‌های تعزیرات در این باره رصد خواهند کرد و اجازه افزایش قیمت در مدارس غیر انتفاعی را نخواهیم داد.


تابش همچنین گفت: سقف قیمت نوشت افزار نیز طی این هفته تعیین می‌شود که این هم براساس قیمت تمام شده آن کالا خواهد بود.

وی همچنین قیمت مصوب حداکثر فروش مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت مرغ زنده نیز کیلویی ۸ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با توجه به در پیش بودن ماه محرم و نیاز هیات‌های مذهبی به تامین برخی کالاها از جمله مرغ گفت: شرکت پشتیبانی امور دام موظف به تامین این گونه نیازهاست و البته جهاد کشاورزی نیز با افزایش جوجه ریزی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده است.

منبع: مهر

کد خبر 115995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha