متوسط سن خریداران دوج چلنجر بیشتر از فورد موستانگ و شورلت کامارو

پرشین خودرو: صحبت های اخیر مدیر برند چلنجر نشان می دهد که مشتریان دوج چلنجر متوسط سن کمتری نسبت به دیگر رقبای خود همچون فورد موستانگ و شورلت کامارو دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وبسایت طرفدار خودروهای عضلانی و پیکاپ، اخیرا فرصتی به دست آورد تا یک مصاحبه با مدیر فعلی برند چلنجر، یعنی آقای "کوین هلمن" داشته باشد و وی در مصاحبه خود عنوان کرد که میانگین سن خریداران دوج چلنجر حدود 51 سال خواهد بود و به همین دلیل است که خودروی دوج چلنجر جوان ترین خریداران را در بین رقبای خود دارد و منابع دیگر هم به این موضوع اشاره دارند.

جالب اینجاست که خودروی دوج چلنجر از سال 2008 میلدی تا به امروز در یک نسل ساخته شده است، اما به طرز چشمگیری هنوز هم فروش بسیار خوبی دارد و علاوه بر این، نسبت به دو خودروی رقیب خود یعنی "فورد موستانگ" و همچنین "شورلت کامارو" مشتریان جوان تری جذب خواهد کرد. در حال حاضر میانگین سن خریداران "دوج چلنجر" حدود 51 سال گزارش شده است که به سختی می توانیم آن را جوان تلقی کنیم، اما اطلاعات مربوط به صندوق ذخیره فدرال نشان می دهد که میانگین سنی خریداران یک خودروی جدید در ایالات متحده آمریکا 53 سال است و آنچیزی که تعجب آور است، واقعیت جوان تر بودن مشتریان این خودرو نسبت به دو خودروی دیگر رقیب یعنی "فورد موستانگ" و "شورلت کامارو" خواهد بود.

 

شورولت



منابع خبری معتقد هستند که دلایل زیادی برای این امر وجود دارد و شاید مهم ترین آن می تواند این موضوع باشد که شرکت خودروسازی "دوج" مرتب انگیزه های سخاوتمندانه ای را برای خرید دوج چلنجر در نظر می گیرد و اغلب مایل به تامین اعتبار برای خریداران محصول عضلانی خود با هیاهوی بسیار کمی است. علاوه بر این، استدلال دیگر می تواند فضای داخل کابین بیشتر، راحتی بیشتر و همچنین در دسترس بودن یک نسخه چهارچرخ محرک از آن باشد که سطح رانندگی بهتری نسبت به دو خودروی فورد موستانگ و شورلت کامارو ارائه خواهد داد.
 

کد خبر 116004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha