آهنگ های «اپل موزیک» برای مالکان «پورشه تایکان» رایگان است!

پرشین خودرو: اخیرا اعلام شده است که مشتریان خودروی الکتریکی پورشه تایکان می توانند به صورت رایگان از تمامی آهنگ های موجود در اپل موزیک استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این حقیقت غیرقابل انکار است که پورشه تایکان یکی از مورد انتظارترین وسایل نقلیه الکتریکی در سال جدید خواهد بود و هرچقدر هم این اتومبیل تبلیغ شود، آلمانی ها احساس می کنند که همچنان نیاز به تبلیغ بیشتر خودروی کاملا مورد انتظار خود دارند و ایده های جدید برای خاص کردن آن ارائه می دهند که تاکنون هیچکس از آنان استفاده نکرده است.

پیش از این اعلام شده بود که برای 3 سال مشتریان پورشه تایکان می توانند به طور رایگان از خدمات و ایستگاه های شارژ شرکت Electrify America به عنوان یکی از توسعه دهندگان خدمات وسایل نقلیه الکتریکی آمریکایی استفاده کنند.

 

پورشه تایکان



علاوه بر این شرکت خودروسازی پورشه اعلام کرده است که مشتریان پورشه تایکان می توانند به مدت 3 سال به طور رایگان از داده های اینترنتی استفاده کنند.

حال یکی دیگر از مواردی که جدیدا منابع خبری به آن اشاره کرده اند وتنها بر روی پورشه تمام الکتریکی تایکان گیرتان خواهد آمد، سرویس رایگان "اپل موزیک" خواهد بود تا پورشه تایکان اولین خودروی موجود در جهان باشد که دسترسی کاربران خود به 50 میلیون آهنگ موجود در "اپل موزیک" را به طور کاملا رایگان فراهم کند و علاوه بر این 6 ماه اشتراک رایگان این سرویس برای مشتریان پورشه تایکان داده می شود که در دیوایس های خارجی خود از جمله تلفن همراه می توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 116009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha