کد خبر 116027
۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
محور هراز 3 روز مسدود می شود

پرشین خودرو: رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: محور هراز روز یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به دلیل عملیات ایمن سازی مسدود می شود.

به گزارش پرشین خودرو، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن سازی محدوده پیچ ابتهاج در محور هراز ، این محور از روز یکشنبه ۳ تا روز سه شنبه ۵ شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصرمسدودخواهد بود.


رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور ، کاربران عزیز جاده ای می توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

 

جاده هراز


وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل های " مش ورزان " و " تلخ رود " در محدوده گزنک در محور هراز ، از تاریخ ۲ شهریور الی ۱۳ شهریور ماه جاری در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر ، روزهای یکشنبه الی سه شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و چهارشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت همزمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می پذیرد.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

منبع: مهر

کد خبر 116027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha