کد خبر 116034
۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
فرناندو آلونسو به رالی داکار آمد!

پرشین خودرو: بیشتر رانندگان مسابقات اتومبیلرانی تمایل دارند برای مدت طولانی به یک سری مسابقات بچسبند و مهارت خود را در آن ورزش بالا ببرند و به ندرت پیش می آید که آنان سعی در تغییر رشته های ورزشی فعالیت خود داشته باشند، اما در این بین استثنائاتی هم وجود دارد و نمونه آن فرناندو آلونسو خواهد بود که جدیدترین ورزش فعالیت خود را مسابقات داکار انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رقابت در سری مسابقات مختلف در طول سال ها امری بسیار غیرمعمول است، اما دقیقا همان کاری است که قهرمان 2 دوره مسابقات فرمول 1 در سال های اخیر انجام داده است.

 

فرناندو آلونسو

 

این راننده اسپانیایی دومین راننده تاریخ پس از "گراهام هیل" خواهد بود که سه گانه قهرمانی خود را در مسابقات مختلفی همچون "ایندی 500 آمریکا"، "مسابقات 24 ساعته لمانز" و همچنین "مسابقات گرند پریکس موناکو" دریافت کرده است و حالا باید دید که آیا فرناندو آلونسو نیز می تواند در مسابقات رالی داکار هم توانایی های خود را نشان دهد یا خیر!

 

فرناندو آلونسو

 

هرچند ایندی 500 باوجود 2بار تلاش در سال های 2017 و 2019 تنها مسابقه ای خواهد بود که هنوز فرناندو آلونسو داخل آن قهرمانی کسب نکرده است، به همین دلیل این راننده اسپانیایی تغییر عقیده داده و سعی دارد قهرمانی جدید خود را در مسابقات رالی داکار دنبال کند.

 

فرناندو آلونسو


برای انجام این کار، فرناندو آلونسو به تیم رالی داکار "تویوتا گازو ریسینگ" در ماه های اخیر پیوسته است و در حال حاضر یکسری تست های رانندگی با خودروی تویوتا هایلوکس این تیم انجام خواهد داد. پس از یک آزمایش ارزیابی 2 روزه در ماه مارس، آلونسو طی 5 ماه آینده با تیم رالی داکار تویوتا از نزدیک همکاری خواهد کرد و یک برنامه تمرینی فشرده را در تویوتا هایلوکس و در سراسر اروپا، آفریقا و خاورمیانه پشت سر خواهد گذاشت.

هدف این است که راننده اسپانیایی خود را با چالش های رالی آشنا کند و زمینه دریافت قهرمانی را برای دور پنجم سری مسابقات رالی داکار "کراس کانتری" آفریقای جنوبی در ماه سپتامبر داشته باشد.

کد خبر 116034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha