کد خبر 116084
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
بدقولی خودروسازان در تحویل خودرو ادامه دارد

پرشین خودرو: عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است اگرچه خودروسازان متعهد شدند تا دی ماه سال جاری خودروهای پیش فروش شده را تحویل دهند اما شرایط کنونی حکایت از به تاخیر افتادن مجدد تحویل خودروها دارد.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالله رضیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به بدقولی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: صنعت خودرو در شرایط جدید با التهاب شدیدی روبه رو است چراکه از یک سو واردات چهارچرخ‌ها ممنوع است و از سوی دیگر تیراژ تولیدات داخلی در اثر اتفاقات روزهای اخیر کاهش پیدا می‌کند بنابراین تحویل خودروهای پیش فروش شده با مشکلاتی بیش از گذشته روبه رو می‌شود.

 

پیش فروش

 

بیشترین مطالبات مردم درباره خودروهای پیش فروش شده است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر بیشترین مطالبات مردم درباره خودروهای پیش فروش شده است درحالیکه خودرو کالایی مصرفی بوده و باید به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد نه اینکه مردم برای دریافت خودرویی مانند پراید بارها به نمایندگان مراجعه کنند.

مشکلات مدیریتی که در خودروسازی‌های ایجاد شد، تیراژ آنها را کاهش می‌دهد

وی با بیان اینکه مشکلات مدیریتی که در خودروسازی‌های ایجاد شد، تیراژ آنها را کاهش می‌دهد، اظهار کرد: اگرچه ایران خودرو و سایپا متعهد شدند تمام خودروهای پیش فروش شده را تا دی ماهتحویل دهند اما به نظر می‌رسد نتوانند به وعده خود عمل کنند و این امر حداقل 3 تا 4 ماه به تاخیر می افتد.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه خودروسازان وعده تحویل خودروهای پیش فروش شده را دادند اما براساس شرایط کنونی صنعت خودروسازی، این تعهد نیز اجرایی نمی‌شود که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت از بروز چنین امری جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 116084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha