کامیونت «تایگر وی» سیبا موتور 3 ستاره شد

پرشین خودرو: بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیر ماه سال ۹8، کامیونت 6 تن شرکت سیبا موتور در بین خودروهای داخلی با ارتقا موفق به كسب سه ستاره كیفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، این کامیونت 6 تن که مدل تایگر وی شرکت سیبا موتور به حساب می آید اولین کامیونت چینی تولید داخل محسوب می شود که سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

این خودرو که دارای چهار سیلندر خطی، 16 سوپاپ، توربوشارژ است ، به سیستم کنترل آلایندگی SCR نیز تجهز شده است و از دومدار مستقل تمام پنوماتیکی مجهز به ABS با برند wabco نیز بهره می برد.

 

تایگر وی



شایان ذکر است در بین خودروسازان داخلی بهتر است بگوییم که گروه بهمن عملکرد فوق العاده ای در مسیر داخلی سازی محصولات خود طی سالهای اخیر داشته است به طوری که سیاست داخلی سازی گروه بهمن استفاده از پتانسیل همه قطعه سازان کشور است در این فرایند داخلی‌سازی، قطعات و مواد اولیه خودروهای تولیدی در کشور به جای واردات، از سوی قطعه‌سازان داخلی تولید می‌شود که این موضوع، رشد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و افزایش تولید ناخالص داخلی را به دنبال دارد و به همین دلیل داخلی‌سازی خودروها همواره یک هدف محوری در صنعت خودرو به ویژه گروه بهمن به شمار می آید.

کد خبر 116085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha