کد خبر 116093
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
حمایت از رونق تولید اولویت بانک ایران زمین

پرشین خودرو: همایش سراسری کارکنان مدیریت شعب استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با حضور معاون عملیات بانکی و مدیریت امور شعب استان ها با هدف بررسی عملکرد شعب در شاخص های مختلف، کارگروه ها و طرح"با هم" برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی در آغاز این مراسم با تاکید بر هدف گذاری بانک ایران زمین برای حمایت از رونق تولید و کارآفرینی در کشور بیان کرد: برای ارائه خدمات و دستیابی به اهداف تعیین شده جذب منابع جزء اولویت های کلیدی و اصلی سیستم بانکی است. وی خواستار تلاش و کوشش تمامی کارکنان در زمینه جذب منابع و اهداف تعیین شده توسط مدیران ارشد بانک شد.


معاون عملیات بانکی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته توسط امور شعب استان ها برای اجرایی شدن طرح های ابلاغی با هدف جذب منابع و رفع نواقص موجود است. براساس همین سیاست، اهداف جذب منابع برای اولین مرحله قبل از سال جاری تهیه و پس از تایید هیات مدیره به شعب ابلاغ شد.

 

بانک ایران زمین


وی گفت: سرمایه گذاری های بزرگی در بخش های مختلف عمرانی همچون سیمان غرب آسیا، فولاد اکسین اهواز، خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک و پروژه فیبر نوری جنوب جهت حمایت از رونق تولید توسط بانک انجام شده است.


معاون عملیات بانکی همچنین از اعطای بسته های تسهیلاتی جدید در راستای کمک به کسب و کارهای نوین و حمایت از مشاغل خرد خبر داد.


در ادامه حسینی کناروئی مدیریت امور شعب استان ها به تشریح معماری و ساختار کارگروه های طراحی شده توسط امور شعب پرداخته و مجدداً نحوه ایجاد کارگروه ها و هدف اصلی آنها را بیان نمود.


کناروئی گفت: امور شعب استان ها در ماه های پایانی سال 97 شروع به طراحی کارگروه های تخصصی در تمامی زمینه ها در بانک نمود و هدف اصلی آن تعامل هر چه بیشتر ستاد با مدیریت ها و به تبع آن با تمامی شعب زیر مجموعه است.


مدیر امور شعب استان ها به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب استان خراسان جنوبی تا مرداد 98 پرداخته و بیان کرد: انتظار ما از شعب موفقیت در تمامی زمینه هاست. به عنوان مثال زمانی که یک شعبه می تواند در صدور ضمانتنامه موفق عمل نماید، قطعاً دیگر شعب نیز می توانند عملکرد مناسبی در این خصوص از خود نشان دهند و فقط با پشتکار می توانیم به موفقیت های بزرگی کسب کنیم. وی همچنین بر انجام هر چه بهتر برگزاری کارگروه ها تاکید کردند.


یزدانی مدیرامور شعب استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونت عملیات بانکی و مدیریت امور شعب در این استان به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب و در زمینه طرح های تعین شده جذب منابع، صدور ضمانتنامه، بانکداری مدرن، وصول مطالبات و کارگروه های تخصصی توضیحات جامع و کاملی را ارائه نمودند.


در پایان این همایش روسای شعب و متصدیان امور بانکی برتر معرفی و ضمن اهدا پاداش مراتب تقدیر از ایشان بعمل آمد.

کد خبر 116093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha