ایربگ خلاقانه هوندا نوید افزایش ایمنی سرنشینان جلو را می دهد + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هوندا با اشاره به توسعه و آزمایش ایربگ های جدید و خلاقانه خود، نوید افزایش ایمنی برای سرنشینان جلو را می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرد که در حال کار بر روی یک فناوری جدید مرتبط با کیسه هوای ایمنی سرنشینان جلو است و به منظور محافظت بهتر از سرنشینان جلو در صورت برخورد مستقیم طراحی شده است، هرچند این ایربگ برای برخودهای جانبی و زاویه دار هم بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ایمنی سرنشینان جلوی اتومبیل را فراهم کند. گفتنی است که توسعه و آزمایش ایربگ های خلاقانه و جدید هوندا توسط مهندسین تحقیق و توسعه این شرکت در اوهایو و با همکاری شرکت Autoliv در حال انجام است.

طبق گفته شرکت خودروسازی هوندا، پس از توسعه نهایی و طی کردن آزمایشات، قرار است که ایربگ های ایمنی جدید این شرکت در سال آینده بر روی تمامی محصولات شرکت خودروسازی هوندا مورد استفاده قرار گیرد و پس از معرفی نسخه نهایی، جزییات بیشتر این کیسه هوای ایمنی و همچنین عملکرد دقیق تر آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند در حال حاضر نیز می دانیم که ایربگ های ایمنی هوندا چگونه کار می کنند و چه هدفی را دنبال می کنند.

رئیس بخش تحقیق و توسعه آمریکایی شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرد که این فناوری جدید ایربگ ایمنی نشان دهنده تلاش های مستمر این کمپانی خودروسازی برای پیشبرد اهداف و رسیدن به یک ایمنی مطلوب در سناریوهای مختلف تصادف است و بیانگر تفکر خلاقانه مهندسان ما در راستای کاهش آسیب ها و تلفات رانندگی خواهد بود.

طبق گفته شرکت خودروسازی هوندا، ایربگ های جدید این شرکت می تواند در صورت وقوع تصادف و حرکت جانبی سرنشینان جلو از آسیب رسیدن به آنان جلوگیری کند و یا حداقل میزان صدمات وارده را کاهش دهد. به طور دقیق تر هنگام تصادف و با فرو رفتن سروگردن سرنشینان جلو به داخل ایربگ و دیواره های آن، ایربگ های ایمنی جدید هوندا شدت چرخش و فشار وارده بر روی گردن سرنشینان جلو را کاهش می دهد و باعث می شود آسیب کمتری به آنان وارد شود.


 

کد خبر 116100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha