کد خبر 116111
۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
ارائه گزارش نواقص خطوط ۶ و ۷ مترو به شهردار

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: گزارشی از نواقص خطوط ۶ و ۷ تهیه کرده و برای شهردار ارسال می‌کنیم تا مشکلات این خط رفع شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علیخانی در حاشیه جلسه روز سه‌شنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از ۸.۵ کیلومتر از خط ۷ متروی تهران اظهار کرد: زحمات زیادی برای رفع نواقص خط ۷ مترو کشیده شده است از جمله تعبیه هواکش‌های ایستگاه‌ها، مه‌پاش و ... همچنین قول داده شده که آسانسور این خط زودتر آماده شود اما همچنان خط ۷ نواقصی از جمله هواکش‌های میان‌تونلی دارد.

 

محمد علیخانی


وی با بیان اینکه به دلیل زمان سرفاصله حرکت قطارها، اعلام می‌شود سطح ایمنی کافی است، افزود: هواکش‌های میان‌تونلی یکی از موضوعات مهم است که از آن غفلت شده و مسئولیت افتتاح این خط، با کسانی است که آن را تائید کرده‌اند. چندین سناریو برای ایمنی این خط، تهیه و تنظیم شده و برخی آن را امضا و تائید کرده‌اند. ما در حال بررسی کارشناسی هستیم و نتایج آن را اعلام و پیگیری می‌کنیم. من شخصاً موافق نیستم پروژه‌ای با نقص افتتاح شود؛ با این توجیه که این نقص‌ها به حادثه‌ای مانند تصادف منجر نمی‌شود.


تأکید کرد: از زحماتی که در این مدت برای این خط کشیده شده، تشکر می‌کنم اما گزارشی از نواقص خطوط ۶ و ۷ تهیه شده که برای شهردار ارسال خواهم کرد و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص اینکه چرا در مراسم افتتاحیه خط ۷ حضور نداشت، گفت: حضور من در این مراسم نشان‌دهنده تائید پروژه است. من در هر پروژه‌ای که به اتمام برسانم، حضور و تأکید به اتمام پروژه‌ها دارم اما در پروژه‌ای که ایمنی‌اش مورد تائید من نباشد، حاضر نخواهم نشد.

منبع: مهر

کد خبر 116111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha