تعریف پلت فرم مشترک برای بهینه سازی کیفیت خودرو ضروری است

پرشین خودرو: معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش در مراسم معارفه مدیرعامل ایران خودرو هم افزایی همه خودروسازان داخلی و تعریف پلت فرم مشترک برای بهینه سازی کیفیت و تولید خودرو در کشور را خواستار شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدباقر عالی با اشاره به نقش توسعه ای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جایگاه هماهنگ کننده این سازمان در حوزه صنعت خودرو کشور و تاکید اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت مبنی بر نقش پیشرانی که صنعت خودرو باید در رونق تولید ایفا کند، افزود: سازمان توسعه ای ایدرو به عنوان هماهنگ کننده صنعت خودرو بستر سازی لازم برای هم افزایی توان خودروسازان داخلی و طراحی پلت فرم مشترک را انجام می دهد.


عالی همچنین تکمیل حدود ۲۲ هزار خودرو دارای کسری قطعه و تزریق به بازار مصرف ظرف ده روز گذشته را نشان دهنده توانمندی و همت منابع انسانی و سربازان جهاد اقتصادی در سال رونق تولید برشمرد و تاکید کرد: سیاستگذاری در دوره جدید با تمرکز بیشتر در جهت کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت محصولات خواهد بود.


رئیس هیئت عامل ایدرو دین اصلی خودروسازان را انجام تعهدات به خریداران و ثبت نام کنندگان بر شمرد و خواستار برنامه ریزی با تکیه بر توان داخل برای رفع مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه در تحویل سفارش ها شد.

در این مراسم فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل جدیدگروه صنعتی ایران خودرو معرفی شد.

فرشاد مقیمی پیش از این معاون امور صنایع وزارت صمت بود و از سوابق وی می توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رئیس انجمن بهره وری ایران اشاره کرد.

کد خبر 116113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha