معرفی اسکوتر برقی هیوندای با سرعت 20 کیلومتری + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای از یک اسکوتر برقی تاشو با برد حرکت 20 کیلومتر و طراحی منحصربه فرد رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مفهوم اسکوتر برقی تاشوی هیوندای در نمایشگاه CES دو سال پیش را به یاد دارید؟ ابتکار عمل هیوندای با ترکیب ویژگی های سری محصولات "آیونیک" در آن که یک اسکوتر مفهومی جذاب و خلاقانه را نشان می داد؟ خب هیوندای تاحدودی به هدف خود نزدیک شده است و در روزهای گذشته از یک اسکوتر برقی تاشو و کاملا جذاب و پیشرفته رونمایی کرده است که مجهز به یک سیستم مولد قدرت الکتریکی بوده و می تواند تا حداکثر 20 کیلومتر کاربران خود را بدون کوچک ترین پا زدن به زمین جابجا کند.

 

اسکوتر هیوندای



برای انجام چنین کاری، شرکت خودروسازی هیوندای در اسکوتر برقی خود باتری های لیتیوم یون 10.5 آمپرساعتی مورد استفاده قرار داده است و همین موضوع باعث شده تا امکان استفاده از این اسکوتر برقی با یکبار شارژ کامل تا چیزی حدود 20 کیلومتر فراهم شده باشد. علاوه بر این، اسکوتر برقی هیوندای مجهز به چراغ جلو و همچنین چراغ عقب است که استفاده آن را در شب ایمن می کند.

 

اسکوتر هیوندای



البته این اسکوتر نیز همانند قبل نیاز به توسعه بیشتر دارد و هیوندای در حال حاضر برنامه تولید آن را اعلام نکرده است، اما می دانیم که این اسکوتر در مدل های اولیه خود وزنی تنها 7.7 کیلوگرمی دارد و آن را به راحتی می توان با دست حمل کرد. با قرار دادن این اسکوتر در داخل اتومبیل هم می توان شارژ آن را انجام داد، هرچند شرکت خودروسازی هیوندای قصد دارد با استفاده از سیستم ترمز احیا کننده انرژی بر روی این اسکوتر حدود 7 درصد کارایی باتری و محدوده حرکتی آن را افزایش دهد.
 

کد خبر 116180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha