ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

پرشین خودرو: مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که 97 درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد.

به گزارش پرشین خودرو، در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.

 

بانک ایران زمین


وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و ... ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان و هیئت همراه از شعب این استان بازدید کردند.

کد خبر 116211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha