مرسدس GLC63، پیشنهاد ویژه منهارت برای ماشین بازها

پرشین خودرو: تیونر خوش نام و باسابقه براباس با انتخاب کوچک ترین عضو خانواده مرسدس بنز، جدیدترین پروژه کاری خود را معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان کمتر از 1 ماه دیگر برگزار خواهد شد و بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی و یا حتی شرکت های تیونینگ مطرح جهانی هم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، از جمله شرکت تیونینگ "براباس" که در خاک کشور خود پروژه های مختلفی از محصولات مرسدس بنز برای ارائه کردن دارد. حال این شرکت تیونینگ در روزهای گذشته از جدیدترین پروژه کاری خود بر روی نسل جدید "مرسدس بنز A کلاس" رونمایی کرده است که در ادامه تغییرات ویژه و جزییات بیشتر آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

مرسدس بنز


اولین کاری که شرکت تیونینگ "براباس" برای کوچک ترین عضو خانواده مرسدس بنز انجام داده است، تقویت پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر 2 لیتری این اتومبیل خواهد بود که حالا یک بسته تقویتی ویژه دریافت کرده است و نیروی خروجی آن به ترتیب 43 اسب بخار و 60 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است تا در مجموع خروجی قدرت 345 اسب بخاری در کنار گشتاور بسیار خوب 460 نیوتن متری بر روی کوچک ترین خودروی مرسدس بنز جهان داشته باشیم.

 

مرسدس بنز

 

مرسدس بنز

 

اگر به این میزان افزایش قدرت راضی نیستید، شرکت تیونینگ براباس یک بسته قوی تر هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است که خروجی قدرت اتومبیل را به 360 اسب بخار و همچنین گشتاور اتومبیل را هم به مرز 486 اسب بخار افزایش خواهد داد که با هدایت این نیرو با کمک یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سمت تمامی چرخ های محرک اتومبیل، می توان به حداقل شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه و همچنین سقف سرعتی بیش از 250 کیلومتر برساعت دست پیدا کرد.

 

مرسدس بنز

مرسدس بنز


در قدم بعدی، تغییرات مرسدس بنز A35 براباس را می توانیم مربوط به ظاهر آن بدانیم که حالا از یک باله بزرگ آیرودینامیکی در انتهای سقف خود استفاده می کند و در قسمت پایین هم می توانیم به خروجی های اگزوز چهارتایی و یک دیفیوزر متوسط در میان آنان اشاره داشت.

در قسمت جلوی اتومبیل هم مجموعه سپر اتومبیل اصلاح شده و چراغ های مشکی رنگ اتومبیل با رنگ بدنه آن ست شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را در کنار تغییرات داخل کابین اتومبیل در تصاویر آن شاهد باشید.

کد خبر 116240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha