هیوندای با متریال های صندلی به نمایش مد نیویورک می رود +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای با استفاده از متریال و مواد استفاده شده در تولید و روکش کردن صندلی های محصولات خود، به هفته مد نیویورک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی هیوندای تمام تلاش خود را می کند تا تاثیر خود را بر روی کره زمین بیشتر کند، اما بسیاری از آنان هیچگونه تمرکزی بر روی صنعت خودروسازی ندارد و مثال آن را می توانیم طراحی و ساخت تبلت، تلفن همراه و یا حتی پاوربانک عنوان کنیم. اما این تمام ماجرا نیست و هیوندای در ماه سپتامبر به همراه 15 پروژه پوشاک خود که از مواد و متریال های استفاده شده در صندلی وسایل نقلیه این شرکت ساخته شده است، به هفته مدل نیویورک خواهد رفت و نمایشی در این هفته مد و فشن خواهد داشت.

 

هیوندای

 


برای انجام این کار شرکت خودروسازی هیوندای تلاش های مشترکی با شرکت Transys داشته است که طراحی صندلی محصولات این کمپانی خودروسازی کره ای را برعهده دارد و علاوه بر این، هیوندای با شرکت Zero + Maria Cornejo نیز همکاری داشته است که در واقع یک برند مستقر در شهر نیویورک بوده و تمرکز اصلی آن بر روی حفاظت از محیط زیست است.


تمام ایده بکار رفته در این پروژه این است که از مواد و متریالی که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است و دیگر در خط تولید هیوندای قابل استفاده نخواهند بود، کاری خلاقانه صورت گیرد. هرچند این برای اولین بار نیست که شرکت خودروسازی هیوندای در برنامه های مدلینگ شرکت می کند و سال گذشته نیز توانست نمایش موفقی در StyleNite شهر لس آنجلس آمریکا داشته باشد و حالا خود را آماده کرده تا نمایش قابل قبولی در شهر نیویورک هم داشته باشد.

 

هیوندای

هیوندای

کد خبر 116244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha