کد خبر 116303
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کلاهبرداری با پیامک «سهمیه بندی بنزین»

پرشین خودرو: اخیرا پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی از مردم با موضوع "ثبت‌نام سهمیه بندی بنزین" آمده که این پیامک‌ها حاوی لینکی جهت دریافت اطلاعات کارت بانکی و پرداخت وجهی جهت ثبت نام است.

به گزارش پرشین خودرو، در حالی که تصمیمی مبنی بر اعمال سهمیه بندی بنزین در مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی اتخاذ نشده، به نظر می رسد برخی سوءاستفاده‌گران از فضای تغییرات اعمال شده در نظام توزیع بنزین که شامل الزام در استفاده از کارت سوخت شخصی و محدود شدن حجم سوخت‌گیری با استفاده از کارت جایگاه است، سوءاستفاده کرده و در پی کلاهبری با موضوع سهمیه بندی بنزین هستند.

اخیرا پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی از مردم با موضوع "ثبت‌نام سهمیه بندی بنزین" آمده که این پیامک‌ها حاوی لینکی جهت دریافت اطلاعات کارت بانکی و پرداخت وجهی جهت ثبت نام است.

 

سهمیه بندی بنزین


فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اظهار داشت: تا امروز هیچ تصمیمی در خصوص سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است.

وی افزود: هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت مبلغ 10 هزارتومان است که حضوری، در دفاتر پلیس +10 و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأمورین پست اخذ می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز مراقب سوءاستفاده و کلاهبرداری سایت های غیرقانونی و غیرمجاز که اطلاعات شخصی و کارت های بانکی مردم را درخواست می کنند، باشند.

منبع: تسنیم

کد خبر 116303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha