کد خبر 116320
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
فورد موستانگ شلبی GT500 زیر تیغ هنسی

پرشین خودرو: فورد موستانگ شلبی GT500 با موتور 5.2 لیتری هشت سیلندر قدرتی معادل 760 اسب بخار تولید می کند که به خودی خود توان زیادیست، اما به یاد داشته باشید هیچ وقت هنسی با توان های کم راضی نمی شود و اکنون این تیونر آمریکایی تصمیم گرفته تا هیولایی جدید از دل هیولایی دیگر بیرون بکشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هنسی برای پروژه جدید خود 3 پکیج متفاوت در نظر گرفته است که در نسخه پایه، هنسی پکیج Venom 850 را عرضه خواهد کرد . با توجه به اسم این بسته می توان انتظار داشت که توان 850 اسب بخار و گشتاور 982 نیوتن متری خواهد داشت و این نیرو محقق نخواهد شد مگر از طریق استفاده از سوپرشارژری بزرگتر ، سیستم مکش هوای بزرگتر و اگزوزی از جنس تماما استیل ضد زنگ.

از نظر ظاهری نیز شاهد تغیرات کوچکی هستیم، از جمله پشت سری های بزرگتر ، لوگو هایی در بیرون خودرو و البته پلاک هایی بر روی داشبورد خودرو که نام اقای "جان هنسی" برروی آن ها حک شده است.

 

فورد



در ادامه صحبت بسته های ارائه شده برای این هیولادی عضلانی آمریکایی، مدل میانی با اسم Venom 1000 عرضه خواهد شد که قدرت تولیدی آن 1000 اسب بخار و گشتاور آن هم 1151 نیوتن متر خواهد بود و همه این اعداد به لطف استفاده از سوپرشارژر 3 لیتری ، سیستم تزریق سوخت جدید و اینتر کولر آپدیت شده بدست آمده است. همچنین تغیراتی بر روی جعبه دنده خودرو صورت گرفته تا به راندمان بهتر موتور کمک کرده و همچنین توان نیروی 1000 اسب بخاری و گشتاور بالای این موتور را داشته باشد، هرچند هنسی این اتومبیل را برای شما 3 سال یا 36 هزار مایل گارانتی می کند تا خیالتان از بابت استفاده از آن راحت باشد.

بالاترین نسخه از پروژه جدید هنسی هم با نام Venom 1200 شناخته خواهد شد که تغیرات بزرگی را مشاهده می کنیم که شامل تغیر سیستم تنفس از سوپر شارژر به توین توربو، تغیر پیستون ها و میل لنگ موتور می شود و این تغیرات باعث تولید قدرت 1200 اسب بخار و گشتاور 1354 نیوتن متر شده است. درست مانند مدل Venom 1000، مدل Venom 1200 نیز شامل ارتقا سیستم تزریق سوخت، ارتقا اینترکولر و سیستم مکش هوای بزرگتر و البته اگزوز تماما استیل می شوود که قطعا می توانیم شاهد عملکردی خیره کننده از آن بر روی آسفالت باشیم.
 

کد خبر 116320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha