۲ هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال تکمیل می‌شود

پرشین خودرو: وزیر راه‌ از تکمیل ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی اولویت‌دار تا پایان سال خبر داد و گفت:تا پایان سال آینده، کشور از ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته برخوردار می‌شود که یک رکورد جدید در زمینه محرومیت‌زدایی است.

به گزارش پرشین خودرو، محمد اسلامی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پل کابلی 600 متری پل‌سفید اظهار کرد:‌این پل یک نماد عمرانی برای شهر پل‌سفید خواهد بود که طبق یک برنامه زمانی 30 ماهه تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد. یکی از اقدامات مهم وزارت راه‌وشهرسازی رفع گلوگاه‌های استانی به ویژه استان مازندران و گیلان است و امیدواریم پروژه‌های در دست اقدام را با کیفیت بالا به سرانجام برسانیم.

 

محمد اسلامی


وی با اشاره به برنامه این وزارتخانه نسبت به راه‌های روستایی استان مازندران افزود: طرح اقدام ملی ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) برای تکمیل و ساخت 2000 کیلومتر راه روستایی تا پایان سال جاری در سراسر کشور را تهیه کرده‌ایم و تا پایان سال 99 با ثبت یک رکورد جدید در زمینه محرومیت‌زدایی 3000 کیلومتر روستایی آسفالته در کشور خواهیم داشت.


وی با یادآوری این‌که ایمن‌سازی و توسعه فرودگاه‌های استان مازندران در اولویت قرار دارد و در این راستا نشست و برخاست هواپیماهای بزرگ در فرودگاه ساری انجام می شود به برنامه‌های حوزه مسکن در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در این استان اراضی تأمین و فراخوان شده و امیدواریم مسئله کمبود مسکن در شهرستان‌های استان برطرف شود و پروژه‌ها هرچه سریعتر شتاب گیرند.

وزیر راه‌ و شهرسازی اظهار کرد:‌ دولت برای تکمیل ساخت محور ساری – تاکام اهتمام ویژه دارد به طوری که از ابتدای سال 97 تاکنون دو برابر مدت زمان عملیات اجرایی کل پروژه کار انجام شده است.

اسلامی همچنین از آماده سازی اسکله روروی بندر امیرآباد و اتصال راه‌آهن به این بندر خبر داد و گفت: اقداماتی که در قالب پیمان اوراسیا انجام شده می‌تواند نقش بزرگی در توسعه بازرگانی و تجارت کشور ایفا کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 116365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha