کد خبر 116393
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
نظارت کامل بر نحوه فعالیت پارکینگ‌های اربعین

پرشین خودرو: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین بر نحوه فعالیت پارکینگ های اربعین در مرزهایی که زائران از آنها تردد می کنند نظارت کامل دارد و اجازه سواستفاده به افراد سودجو را نمی دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، احمد محمدی فر اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی در رابطه با امکاناتی که هر پارکینگ در مبادی ورودی و خروجی مرزها دارد و همچنین دیگر امکاناتی که برای زائران اربعین باید فراهم باشد، نظارت دارد همچنین دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین بر نحوه فعالیت پارکینگ‌های اربعین در مرزهایی که زائران از آنها تردد می‌کنند نظارت کامل دارد و اجازه سو استفاده به افراد سودجو را نمی‌دهیم.


وی افزود: مزایده پارکینگ‌ها از سوی شهرداری‌ها انجام می‌شود، پارکینگ‌هایی که زمینشان دولتی باشد احتیاجی به مزایده ندارند و اصولاً رایگان هستند اما پارکینگ‌هایی که زمینشان خصوصی است و باید برای تجهیز آن پارکینگ شخص هزینه کند، معمولاً به مزایده گذاشته می‌شود تا جبران هزینه‌ها شود.

 

پارکینگ


دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: اصل مزایده پارکینگ‌ها ایرادی ندارد ولی اگر این کار سبب شود تا در حق زائران اجحاف شود آن زمان ستاد اربعین حسینی ورود می‌کند و از این رفتار سودجویانه جلوگیری می‌کنیم.

محمدی فر خاطرنشان کرد: امنیت و تجهیز کردن پارکینگ‌ها و در زمان استفاده از پارکینگ‌ها نوع استفاده و بهای خدمات از جمله وظایف ستاد اربعین است که در همین راستا تلاش می‌کنیم در حق مردم اجحاف نشود.

وی در تشریح هزینه پارکینگ‌های اربعین گفت: در برخی از مکان‌هایی که امکان استفاده از امکانات دولتی هست استفاده از پارکینگ رایگان است ولی در برخی مکان‌ها که خصوصی است به دلیل تجهیزاتی که آنجا نصب می‌شوند قرار است تا هزینه‌ای از افراد گرفته شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان گفت: بخش زیادی از اقدامات برای مجهز شدن پارکینگ انجام شده و یک بخش دیگری هم تا چند هفته دیگر تکمیل می‌شود، امیدوارم امسال زائران اربعین مشکلی برای استفاده از پارکینگ‌ها نداشته باشند.

منبع: مهر

کد خبر 116393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha