برگزاری بزرگ ترین اجتماع عزاداری کارگری در ایران خودرو

پرشین خودرو: پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرا رسیدن سالروز قیام عاشورا در عزای سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به سوگ نشستند و با حضور بیش از ۱۵ هزار نفری خود بزرگ‌ترین اجتماع عزاداری کارگری را رقم زدند.

به گزارش پرشین خودرو، در این گردهمایی و پویش "حب الحسین یجمعنا " کارگران خطوط تولید به همراه معاونان وزیر صمت، مدیر عامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و خانواده معظم شهدای ایران خودرو با عزاداری و ایجاد دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی یاد ایثار و جان‌نثاری امام شهیدان حسین بن علی (ع) را زنده نگه داشتند.

بر مبنای این گزارش، دوستداران‌ و پیروان فرهنگ غنی عاشورایی در روز هشتم محرم و به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی طبق یک سنت هرساله با ایجاد صفوف به هم پیوسته و منسجم در خیابان‌های سایت مرکزی این شرکت به عزاداری پرداختند.

در این گردهمایی، عزاداری کارگران ایران خودرو با حضور مداحان اهل بیت و نوحه خوانی و مداحی در فضایی مملو از عشق به حماسه کربلا برگزار شد و عزاداران در سوگ سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) زیباترین جلوه های اخلاص و ارادت به آن امام همام را به نمایش گذاشتند.

بی شک این پویش حب حسینی (ع) نمادی از تبلور و شور و شعور حسینی در فضای کار و درسال رونق تولید بر قدر و معنویت این اجتماع کارگری خواهد افزود.

 

کد خبر 116403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha