نسل جدید هیوندای توسان این شکلی خواهد بود! + عکس

پرشین خودرو: با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت هیوندای توسان نسل جدید را طراحی کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هیوندای توسان به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران کمپانی خودروسازی هیوندای در بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریکا، همیشه مورد توجه این خودروساز کره ای بوده است و بروزرسانی های آن باعث شده تا هیچگاه برند "توسان" از جذابیت خود فاصله نگیرد. حال کمپانی خودروسازی هیوندای در حال توسعه و آزمایش نسل جدید هیوندای توسان است تا پس از هیوندای سانتافه و همپنین معرفی شاسی بلند کاملا جدید پلیساید، یکی دیگر از اعضای خانواده شاسی بلندهای شرکت خودروسازی هیوندای نیز به نسل جدید خود پا بگذارد.

باتوجه به پیشرفت های هیوندای در توسعه نسل جدید هیوندای توسان و آزمایشاتی که در جاده های عمومی انجام می شود، احتمالا تا سال آینده شاهد معرفی هیوندای توسان نسل جدید و سپس از اواخر سال آینده و یا اوایل سال 2021 میلادی شاهد تولید و عرضه این خودروی شاسی بلند به مشتریان باشیم. اما تا زمان معرفی زمان زیادی باقی مانده است و به همین دلیل طراحان مستقل صنعت خودروسازی دست بکار شده و با استفاده از تصاویر جاسوسی این خودرو و الگوبرداری از آنان، چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت هیوندای توسان نسل جدید را ارائه کرده است که بیش از 80 درصد می توان صحت آنان و در نهایت رسیدن به چنین نتیجه ای را تایید کرد.

 

هیوندای توسان



باتوجه به تصاویر گرافیکی هیوندای توسان نسل جدید، می توانیم شاهد تغییرات عمیق و گسترده بر روی این خودروی شاسی بلند سایز کوپک هیوندای باشیم که در چهره خود طراحی نسل جدید هیوندای و همچنین پیشرفت های جدید طراحی این شرکت را دریافت کرده است. طراحی نسل جدید هیوندای را می توانیم به قرار دادن چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر نسبت دهیم و پیشرفت های جدید طراحی آن هم می تواند یک جلوپنجره متفاوت و الگو گرفته از پولک های ماهی دانست که جذابیت خاصی به چهره اتومبیل داده است.

درست همانند طراحی قسمت جلو، در عقب هم شاهد تغییراتی گسترده و جذاب هستیم، اما طراحی قسمت عقب اتومبیل تاحدودی به نسخه های فعلی هیوندای توسان شباهت دارد و این خودروی شاسی بلند را از اصالت طراحی خود دور نکرده است، ولی در کنار جزییات کاملا جدید طراحی اتومبیل که هر سیلقه ای را پوشش خواهد داد.

کد خبر 116406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha