جزییات دقیق تری از کیا موهاوی نسل جدید منتشر شد + تصاویر

پرشین خودرو: طراحی داخلی شاسی بلند کیا موهاوی 2020 با انتشار عکس های جدید از سوی شرکت خودروسازی کیا، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به لطف عکس های جدیدی که در وبسایت اصلی کیا در کره جنوبی مربوط به فضای داخل کابین کیا موهاوی منتشر شد، اکنون نگاهی کامل تر به دیزاین داخلی خودرو نیز خواهیم داشت.

 

کیا



باتوجه به تصاویر جدید منتشر شده از سوی کیا، بر روی داشبورد خودرو یک مانیتور لمسی به شکل افقی قرار گرفته است، اما در پشت فرمان باز طراحی شده کیا موهاوی، یک عدد صفحه نمایش 12.3 اینچی قرار دارد که تمامی نشانگر های مهم و حیاتی خودرو بر روی آن نمایش داده می شود و در مقابل آن یک محفظه مخصوص شارژر بی سیم مد نظر گرفته شده است که با قراردادن گوشی های هوشمند امروزی و در صورتی که قابلیت شارژ بی سیم داشته باشد، به راحتی تلفن همراه خود را حین حرکت شارژ کنید.

 

موهاوی



اتاق کیا موهاوی در عکس ها حاکی از استفاده از چوب و آلومینیوم در جای جای آن و صندلی هایی از جنس چرم به رنگ های ترکیبی بژ و مشکی است که به خودرو ظاهری تجللی و بزرگ می دهد تا سرنشینان حس و حال خودرو بزرگ را نه تنها در طراحی خارجی آن که در داخل نیز داشته باشند.

 

موهاوی



از دیگر امکاناتی که در عکس ها مشخص است، می توان اطمینان داشت که در کیا موهاوی 2020 حداقل دو عدد سیستم تنظیم کنترل گردش هوای مطبوع HVAC وجود دارد که یکی از آنها مختص سرنشینان عقب است و هر کدام از سرنشینان توانایی تنظیم میزان دما و شدت چرخش هوا مجزا را دارند که به طور اجتناب ناپذیری باعث گرانتر شدن قیمت نهایی خودرو می شوند. در نسخه پایه نیز شاهد حضور دو مجرای ساده در وسط کنسول هستیم که از طریق تنظیمات بر روی کنسول جلو خودرو قابل تنظیم هستند.

توان خروجی کیا موهاوی از طریق یک موتور 3 لیتر شش سیلندر دیزلی تامین می شود که 256 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می کند و با دقت کردن به کنسول میانی می توان مشاهده کرد که این خودرو 6 حالت رانندگی مختلف من جمله ECO , Comfort, Sport, Sand, Mud, Snow را خواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که مشخصات کامل کیا موهاوی در هفته های آینده اعلام خواهد شد و جزییات بیشتر آن را پس از معرفی رسمی نسخه های بین المللی مورد بررسی قرار خواهیم داد، ولی چیزی که در حال حاضر می دانیم عدم بازگشت این خودروی شاسی بلند به بازار ایالات متحده آمریکا است و باید منتظر واکنش کیا به این خبر باشیم.

کد خبر 116408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha